Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

Strojírenství

Lokalita

ZNOJEMSKO

Plat

28.000 - 35.000 Kč

Popis pozice

Rád byste využil své znalosti konstruování a dále se profesně rozvíjel v moderním a čistém výrobním provozu u zaměstnavatele, pro kterého je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka na Znojemsku

Do přátelského a stabilního kolektivu firmy, která díky kvalitě svých výrobků stále roste, hledáme z důvodu rozšíření týmu vhodného zájemce na pracovní pozici:

KONSTRUKTÉR – CAD SW

skvělá příležitost pro šikovného, akčního absolventa, který kreslil v uvedených programech již při studiu

Pracovní náplň:

  • tvorba konstrukčních návrhů v programu SolidWorks dle požadavků zákazníků
  • spolupráce na projektech – tvorba modelů
  • tvorba technické dokumentace a podkladů pro výrobu
  • spolupráce s týmem konstruktérů

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání strojírenského směru
  • praxe na obdobné pozici je výhodou
  • zkušenosti s výkresovou dokumentací
  • znalost některého z konstrukčního programu CAD SW (SolidWorks je výhodou)
  • schopnost týmové práce a chuť učit se nové věci
  • schopnost dorozumět se anglicky nebo německy

Nabízíme:

  • různorodou práci v dobře zavedené výrobní firmě
  • zajímavé mzdové ohodnocení
  • zaškolení a práce v týmu přátelských kolegů a vstřícných nadřízených
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • téměř rodinnou firemní atmosféru na pracovišti

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Administrativa, Nákup, Obchod, prodej

Lokalita

Olomoucko

Plat

50.000 - 80.000 Kč

Popis pozice

Jste komunikativní technik s analytickým myšlením a rád vidíte výsledky své práce? Dotahujete věci do konce a motivuje Vás zvládnutí každodenní operativy? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka na Olomoucku.

Do přátelského a stabilního kolektivu firmy, která díky kvalitě svých výrobků stále roste, hledáme vhodného zájemce na pracovní pozici:

TECHNIK PRODEJE – NABÍDKÁŘ s AJ

Pracovní náplň:

  • technická podpora obchodního oddělení
  • analýza a zpracování požadavků zákazníků
  • příprava technických nabídek
  • práce s technickou dokumentací
  • spolupráce a komunikace v angličtině s ostatními odděleními

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ technického zaměření
  • relevantní praxi na obdobné pozici je velkou výhodou
  • orientaci ve výkresové dokumentaci
  • komunikativní znalost angličtiny
  • komunikativnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost
  • schopnost a chuť učit se nové věci

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti vyrábějící široce využitelné produkty špičkové kvality
  • odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
  • smysluplnou a různorodou práci v kolektivu vstřícných kolegů a s přátelskou atmosférou na pracovišti
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity a pružnou pracovní dobu
  • závodní stravování
  • dovolenou 5 týdnů

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Kvalita, Výroba a průmysl

Lokalita

Mikulovsko

Plat

40.000 - 60.000 Kč

Popis pozice

Máte zájem se podílet na rozvoji výrobní a zákaznické kvality ve firmě patřící ke špičce ve své oblasti? Chcete uplatnit své znalosti angličtiny a nástrojů kvality v moderním výrobním provozu?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka na Mikulovsku

SPECIALISTA KVALITY s AJ

Pracovní náplň:

  • řešení a analýzy reklamací a pravidelné vyhodnocování ukazatelů kvality
  • řízení projektů zaměřených na zvyšování kvality produktů a výrobního procesu
  • analýzy a vyhledávání kořenových příčin, implementace nápravných opatření
  • každodenní ústní a písemná komunikace v AJ
  • spolupráce s ostatními odděleními na závodě

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní předchozí praxi v oblasti kvality
  • schopnost komunikovat v AJ
  • znalost práce s technickou dokumentací a s nástroji kvality velkou výhodou
  • přátelskou osobnost s týmovým duchem a se schopností stanovit si priority

Nabízíme:

  • zázemí zavedené firmy
  • odpovídající mzdové ohodnocení + prémie
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost profesního růstu
  • příspěvek na penzijní nebo na životní pojištění a na volnočasové aktivity
  • přátelský kolektiv slušných lidí
  • dotované stravování
  • dovolená navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.



Obor

Marketing

Lokalita

Olomoucko

Plat

60.000 - 80.000 Kč

Popis pozice

Jste kreativní marketér se zkušenostmi v komplexním vedení marketingových kampaní a se vztahem k technickým produktům? Máte v malíku marketingové nástroje a praxi ve vedení a koordinaci projektů? Chcete tak přispět k dalšímu růstu zavedené výrobní firmy na Olomoucku, která je špičkou ve svém oboru?

Pak je tato nabídka právě pro Vás!

MARKETINGOVÝ MANAŽER s AJ

Pracovní náplň:

  • návrh a realizace marketingové strategie společnosti se zaměřením na technický produkt
  • zavádění a optimalizace marketingových procesů
  • příprava, realizace a vyhodnocení marketingových kampaní (online i offline)
  • analýza a monitoring trhu, eventy
  • komunikace s dodavateli služeb

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • relevantní praxi na obdobné pozici ideálně ve výrobní firmě, strategické myšlení
  • schopnost připravit a realizovat marketingovou strategii, zkušenosti s řízením jednotlivých složek marketingového mixu
  • dobrou znalost angličtiny
  • vynikající komunikační, prezentační a organizační dovednosti
  • řidičský průkaz sk.B, ochota občasně cestovat

Nabízíme:

  • atraktivní a kreativní práci na manažerské pozici v oblasti marketingu
  • zázemí zavedené společnosti vyrábějící široce využitelné produkty špičkové kvality
  • odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
  • kolektiv vstřícných kolegů a příjemnou atmosféru na pracovišti
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity a pružnou pracovní dobu
  • závodní stravování
  • dovolenou 5 týdnů

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej

Lokalita

Olomoucko

Plat

50.000 - 80.000 Kč

Popis pozice

Máte obchodního ducha a technické myšlení? Baví Vás pečovat o zákazníky a budovat s nimi dlouhodobou a oboustranně prospěšnou spolupráci? Jako obchodník u firmy, která je světovou špičkou ve svém oboru a jejíž produkty mají široké praktické využití, máte k tomu tu nejlepší příležitost!

Pro našeho klienta – výrobní firmu na Olomoucku hledáme posilu na obchodní oddělení na pozici:

Obchodník s AJ – technické produkty

Skvělá příležitost i pro šikovného juniornějšího kandidáta či absolventa s technickým vzděláním se zájmem prodávat technické produkty špičkové kvality

Pracovní náplň:

  • budování dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky a rozvoj přiděleného regionu v ČR nebo, v případě zájmu, i v zahraničí
  • příprava nabídek a návrhy technických řešení dle požadavků zákazníka
  • práce z centrály s občasnými služebními cestami, vyhledávání nových obchodních příležitostí v daném regionu
  • komunikace v angličtině – reprezentace firmy, účast na veletrzích

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • praxe v prodeji technických produktů je velkou výhodou
  • komunikativní znalost angličtiny
  • samostatnou, proklientsky zaměřenou osobnost
  • výborné komunikační schopnosti, obchodního ducha a spolehlivost
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti vyrábějící široce využitelné produkty špičkové kvality
  • odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • smysluplnou a různorodou práci v kolektivu vstřícných kolegů ve firmě s téměř rodinnou atmosférou
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity a pružnou pracovní dobu
  • závodní stravování
  • dovolenou 5 týdnů

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

IT - správa sítí, IS a HW

Lokalita

Olomoucko

Plat

50.000 - 70.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušený IT technik s manažerskými schopnostmi? Hledáte různorodou, dynamickou práci u zavedené firmy, kde byste mohl uplatnit svůj přehled a zkušenosti v oblasti IT? Baví Vás práce s lidmi a chcete spolu s týmem kolegů dosahovat plánovaných výsledků?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka!

Pro našeho klienta, zavedenou výrobní firmu nacházející se na Olomoucku, hledáme pro menší a stmelenou partu IT oddělení vhodného pracovníka na pozici:

VEDOUCÍ IT s AJ

Pracovní náplň:

  • zajištění spolehlivé a efektivní podpory PC uživatelů, pravidelná školení
  • návrh a implementace IT strategie
  • řízení projektů v oblasti IT v kooperaci s ostatními odděleními
  • dohled nad kyberbezpečností a provozem informačních systémů společnosti
  • komunikace s dodavateli
  • vedení menšího týmu

Požadujeme:

  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • zkušenost s podnikovými informačními systémy, ideálně ve výrobní oblasti
  • schopnost efektivně řídit IT projekty a komunikovat IT změnová řízení napříč společností
  • komunikativní znalost angličtiny
  • schopnost vést a motivovat menší tým kolegů, delegování úkolů
  • spolehlivost, rozhodnost, orientaci na výsledek
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti vyrábějící široce využitelné produkty špičkové kvality
  • odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
  • smysluplnou a různorodou práci v kolektivu vstřícných kolegů ve firmě s téměř rodinnou atmosférou
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity a pružnou pracovní dobu
  • závodní stravování
  • dovolenou 5 týdnů

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Administrativa

Lokalita

Blanensko

Plat

25.000 - 35.000 Kč

Popis pozice

Motivuje Vás zvládnutí každodenní operativy při zajišťování plynulého chodu recepce a kanceláře? Jste komunikativní, máte dobré organizační schopnosti a rád/a byste našla profesní uplatnění v moderním a čistém prostředí u zaměstnavatele, pro kterého je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka

Pro našeho klienta – zavedenou zahraniční výrobní společnost na Blanensku hledáme kandidáta/tku na pozici:

RECEPČNÍ – BACK OFFICE s AJ

Skvělá příležitost i pro šikovnou a pracovitou absolventku nebo

maminku s malými dětmi s možností zkráceného úvazku

 

Pracovní náplň:

  • přijímání návštěv na recepci, jejich evidence a péče o ně
  • organizace schůzek a jednání, telefonáty
  • příjem, evidence a odesílání pošty (včetně i té mailové)
  • správa a zajištění provozního materiálu
  • administrativní podpora managementu

Požadujeme:

  • praxe na obdobné pozici velkou výhodou
  • flexibilitu a schopnost stanovit si priority
  • profesionální a příjemné vystupování
  • ŘP sk. B – aktivní řidič/ka
  • komunikativní znalost AJ
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost a spolehlivost

Nabízíme:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + 13.plat
  • firemní vzdělávání (jazykové kurzy apod.)
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce u solidní firmy se vstřícnými a slušnými kolegy
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme

 



Obor

Elektrotechnika, Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

JM kraj

Plat

60.000 - 90.000 Kč

Popis pozice

Jste technik (strojař nebo elektro) a chcete se stát součástí týmu ve firmě patřící ke světové špičce ve svém oboru? Máte zájem uplatnit své znalosti a zkušenosti v moderním a čistém výrobním provozu u zaměstnavatele, pro kterého je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka v Jihomoravském kraji

PRŮMYSLOVÝ INŽENÝR s AJ – strojař nebo elektro

Pracovní náplň:

  • návrh layoutu, koordinace implementace nových strojů a výrobních linek
  • technická řešení za účelem zvýšení jejich výkonnosti, spolehlivosti a efektivity
  • analýza a optimalizace výrobních procesů, řešení odchylek
  • práce se záložními systémy a technickou dokumentací, její aktualizace
  • komunikace s ostatními odděleními napříč výrobou, účast na projektech

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání zaměření strojař nebo elektro
  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • znalost čtení výkresové dokumentace a výkresových schémat
  • dobrou znalost výrobních procesů a CAD programů
  • orientaci v oblasti Lean Manufacturing
  • schopnost komunikovat v angličtině se zahraničními kolegy
  • analytické myšlení, důslednost, flexibilitu a schopnost týmové práce

Nabízíme:

  • zázemí mezinárodní společnosti
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • smysluplnou a různorodou práci v kolektivu vstřícných kolegů
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity a to i pro rodinné příslušníky
  • závodní stravování
  • dovolenou více než 5 týdnů

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Customer service, Logistika, Výroba a průmysl

Lokalita

Blanensko

Plat

35.000 - 45.000 Kč

Popis pozice

Jste energická a samostatná osobnost se systematickým přístupem k řešení úkolů? Nečiní Vám potíže stanovit si priority, zvládat multitasking a obhájit své stanovisko v angličtině?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka!

Pro zavedenou výrobní firmu na Blanensku hledáme vhodnou/ého pracovnici/níka na pozici:

SERVICE ADMINISTRATOR senior s AJ

Pracovní náplň:

  • administrativní podpora projektů
  • správa fakturace a okrajově skladu ND
  • komunikace se zahraničními kolegy, zákazníky, dodavateli a projektovými týmy
  • organizační vedení servisního a customer oddělení
  • spolupráce na zahraničních projektech
  • reporting

Požadujeme:

  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • orientaci v oblasti customer service a skladovém hospodářství
  • uživatelskou znalost MS OFFICE s důrazem na pokročilou znalost EXCEL
  • komunikativní znalost AJ
  • samostatnost, administrativní dovednosti, rozhodnost a dobré komunikační schopnosti

Nabízíme:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + 13.plat
  • firemní vzdělávání (jazykové kurzy apod.) a možnost profesního růstu
  • dynamickou práci u solidní firmy se vstřícnými a slušnými kolegy
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na mobil: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.



Obor

Automotive, Kvalita, Vrcholový management, Výroba a průmysl

Lokalita

Zlínský kraj

Popis pozice

Máte zkušenosti s managementem kvality ve výrobním provozu a umíte řídit a motivovat tým spolupracovníků? Mezinárodní výrobní společnost působící v oblasti automobilového průmyslu hledá do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici:

MANAŽER KVALITY – AUTOMOTIVE

Pracovní náplň:

  • komplexní řízení oddělení kvality ve výrobním závodě
  • vedení kolektivu pracovníků
  • zodpovědnost za řízení a udržování systému jakosti ISO 9001 a IATF 16949
  • plánování změn a rozvoje systému kvality
  • příprava interních auditů a jejich následná realizace
  • účast na zákaznických a dodavatelských auditech
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou i s vedením společnosti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe technického směru)
  • praxe na obdobné pozici v oblasti řízení kvality
  • dobrá znalost norem kvality ISO 9001 a IATF 16949
  • znalost nástrojů a systémů kvality (např. FMEA, PPAP, APQP, …)
  • schopnost řídit tým spolupracovníků
  • aktivní znalost ANGLIČTINY slovem i písmem
  • uživatelská znalost MS OFFICE, řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti v oboru
  • flexibilní pracovní doba, moderní výrobní prostory
  • velmi kvalitní mzdové ohodnocení + bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravování, příspěvek na penzijní připojištění, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: okres UHERSKÉ HRADIŠTĚ

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa