Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

IT - správa sítí, IS a HW

Lokalita

blízké okolí Brna

Plat

60.000 - 80.000 Kč

Popis pozice

Rád pomáháte, máte vztah k technice a rád a rychle se učíte nové věci? Hledáte různorodou, dynamickou práci u zavedené firmy, kde byste mohl uplatnit svůj přehled a zkušenosti v oblasti IT?

Potom by právě tato naše nabídka mohla být pro Vás ta pravá!

Pro našeho klienta – zahraniční výrobní společnost v blízkém okolí Brna hledáme vhodného pracovníka / pracovnici na pozici:

IT SPRÁVCE s AJ

skvělá pracovní příležitost pro zapáleného komunikativního “ajťáka”

Náplň práce:

  • kompletní administrace IT ve výrobní korporátní společnosti (správa HW a SW, aktualizace, podpora uživatelů)
  • provoz a optimalizace sítě
  • administrace Microsoft 365, včetně Office 365 a Entra ID (Azure)
  • podpora a školení uživatelů, vzdálená podpora
  • údržba dokumentace IT procesů

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • dostatečná praxe se správou operačních systémů, HW, serverů, sítí
  • znalost administrace operačních systémů MS, hlubší zkušenosti s Microsoft 365, Office 365 a Entra ID (Azure)
  • komunikativní znalost AJ

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní mezinárodní společnosti
  • nadstandardní mzdové ohodnocení + 13. plat+ 14. plat
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • firemní akce i pro rodinné příslušníky, dotované stravování, aj.
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na naše mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Procesní management, Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

60.000,- až 70.000,-

Popis pozice

Máte všeobecný přehled o procesech ve výrobě a láká Vás pracovat na jejich optimalizaci a inovaci včetně práce na nových projektech? Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou posilu na pozici:

VÝROBNÍ INŽENÝR

Pracovní náplň:

  • inovace a optimalizace výrobních procesů
  • spoluúčast na zavedení a spuštění nové části výrobního provozu
  • implementace prvků štíhlé výroby za účelem zvyšování produktivity
  • sledování a vyhodnocování příslušných výrobních ukazatelů
  • spolupráce s ostatními odděleními a se zahraničními kolegy v rámci mezinárodní struktury

Požadavky:

  • VŠ vzdělání technického směru nebo se zaměřením na procesní management
  • praxe na obdobné pozici ve výrobním prostředí
  • zkušenosti z oblasti optimalizace procesů a štíhlé výroby
  • inovativní technické myšlení, ochota vzdělávat se a hledat nová řešení
  • schopnost týmové i samostatné práce
  • aktivní znalost angličtiny pro komunikaci se zahraničním kolegy
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • moderní pracovní prostředí, úspěšný produkt a přátelský kolektiv
  • kvalitní mzdové ohodnocení s možností pravidelného růstu každý rok + bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (příspěvky na stravování, 5 týdnů dovolené + zdravotní volno, příspěvek na penzijní pojištění, multisport karta, …atd.)
  • firemní vzdělávání (např. jazykové kurzy)
  • možnost seberealizace a růstu kvalifikace
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Elektrotechnika, Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

60.000,- až 70.000,-

Popis pozice

Máte elektro vzdělání a disponujete zkušenostmi v projektovém managementu v oblasti zavádění nové výroby? Pak hledáme právě Vás. Úspěšná mezinárodní společnost hledá do svého týmu v Brně novou posilu na pozici:

PROJEKTOVÝ MANAŽER – ELEKTRO

Pracovní náplň:

  • komplexní řízení projektu zaměřeného na zavedení a spuštění nového provozu pro opravy diod
  • koordinace práce tuzemských i zahraničních dodavatelů
  • dohled nad plněním smluvních podmínek a harmonogramu dodávek
  • vedení interního týmu techniků a dalších odborníků zapojených do projektu
  • spolupráce s ostatními úseky firmy – výroba, konstrukce, …
  • reporting vedení společnosti

Požadavky:

  • VŠ vzdělání elektrotechnického směru
  • praxe na obdobné pozici v oblasti projektového managementu
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • schopnost vést a koordinovat menší tým techniků
  • vyhláška 50/1978 Sb., §6 nebo vyšší (nově dle NV 194/2022 Sb.)
  • aktivní znalost angličtiny, ochota absolvovat zaškolení v zahraničí
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • moderní pracovní prostředí, úspěšný produkt a přátelský kolektiv
  • kvalitní mzdové ohodnocení s možností pravidelného růstu každý rok + bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (příspěvky na stravování, 5 týdnů dovolené + zdravotní volno, příspěvek na penzijní pojištění, multisport karta, …atd.)
  • firemní vzdělávání (např. jazykové kurzy)
  • možnost seberealizace a růstu kvalifikace
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

IT - programování, vývoj

Lokalita

BRNO s možností částečného HOME OFFICE

Plat

45.000 - 80.000 Kč

Popis pozice

Nechcete být jen kolečko v soukolí korporátní společnosti, ale máte zájem o samostatnou a tvořivou vývojovou práci? Do brněnské kanceláře, kde sedí menší týmu vývojářů, pracujících na zajímavých a neustále se vyvíjejících produktech, hledáme nového kolegu na pozici

ZAPÁLENÝ PROGRAMÁTOR C/C++ s možností částečného HOME OFFICE

skvěla pracovní příležitost i pro juniorního programátora

Pracovní náplň:

  • programování vícevlákonových aplikací pod LINUXem v C/C++
  • tvorba protokolů a knihoven
  • samostatná a různorodá práce spočívající v analýze aplikace, vytvoření aplikační logiky a implementaci informačního a odbavovacího systému
  • programování HTML, aplikace malých WEB serverů

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání IT, elektro zaměření nebo SŠ s delší praxí v programování
  • znalost programovacího jazyka C++ pod LINUXem, znalost .NET výhodou
  • schopnost analytického myšlení a samostatné práce, ale i spolupráce v týmu
  • schopnost komunikovat anglicky na občasných služebních cestách do zahraničí
  • schopnost a chuť učit se nové věci
  • kreativitu, nadšení a pracovitost

Nabízíme:

  • zázemí expandující společnosti v oboru
  • kreativní samostatnou práci s moderními technologiemi a možností ovlivnit svou prací finální produkt
  • v případě juniorního kandidáta důkladné zaškolení zkušenými kolegy
  • nadstandardní mzdové ohodnocení
  • zapracování a podpora ze strany kolegů
  • firemní vzdělávání
  • možnost osobního a profesního růstu
  • práci v neformálním prostředí a v přátelském kolektivu špičkových programátorů nebo formou HOME OFFICE
  • pro zájemce z Blanenska možnost práce i na závodě v Blansku

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na mobil: 775 427 953.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Jste manuálně zručný a baví Vás mechanická práce různorodého charakteru? Chtěl byste pracovat v moderním a čistém prostředí, ve stabilní mezinárodní společnosti? V tom případě by Vás mohla oslovit následující nabídka:

MECHANIK OPRAV – TLAKOVÉ PŘÍSTROJE (PRÁCE NA 1 SMĚNU)

Pracovní náplň:

  • demontáž, servis a montáž tlakových přístrojů
  • testování a kontrola produktů
  • spolupráce s kolegy z montážního týmu
  • lehká manuální práce s nářadím – vhodná i pro ženy
  • práce s technickou dokumentací

Požadavky:

  • vzdělání technického směru nebo technické předpoklady pro danou práci
  • praxe na obdobné pozici velkou výhodou (v odbornosti zaškolíme)
  • základy čtení technické dokumentace, manuální zručnost
  • ochota učit se novým věcem a odpovědnost za odvedenou práci

Nabízíme:

  • čistý a příjemný provoz (klimatizované prostředí), přátelský kolektiv
  • práce na 1 RANNÍ SMĚNU (7,5 hod.)
  • kvalitní mzdové ohodnocení s možností pravidelného růstu každý rok
  • finanční prémie
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (příspěvky na stravování, 5 týdnů dovolené + zdravotní volno, příspěvek na penzijní pojištění, multisport karta, …atd.)
  • firemní vzdělávání (v případě zájmu jazykové kurzy)
  • možnost seberealizace a růstu kvalifikace
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • příznivá poloha firmy v dobré dostupnosti linkových spojů nebo autem

* místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Ekonomika, finance

Lokalita

jižní Morava

Plat

60.000 - 65.000 Kč

Popis pozice

Jste odpovědná/ý a samostatná/ý? Baví Vás práce s čísly, nechybí Vám smysl pro detail a máte rád/a lidi? Pak hledáme právě Vás!

Pro našeho klienta, zahraniční výrobní závod na jižní Moravě, v rozumném dojezdu z Brna, hledáme do menšího HR oddělení týmovou hráčku/ týmového hráče na pozici

MZDOVÁ/Ý  ÚČETNÍ

zajímavá příležitost pro šikovnou mzdovou účetní se zájmem o oblast personalistiky

Náplň práce:

  • vedení mzdové agendy pro zaměstnance větší firmy
  • příprava podkladů pro pojišťovny, státní instituce a další
  • kontrola a uzávěrka docházky, evidence přesčasů, příplatky, dovolené apod,
  • zpracovávání příslušných potvrzení, výkazů a reportů
  • reporting, práce se mzdovým SW

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • relevantní praxi na obdobné pozici (ve výrobní společnosti – velkou výhodou)
  • znalost mzdových a souvisejících předpisů
  • orientaci a zálibu v pracovně – právní legislativě
  • smysl pro detail, odpovědnost a pozitivně naladěnou osobnost
  • alespoň základy angličtiny
  • schopnost a chuť učit se nové věci
  • ŘP sk B s praxí

Nabízíme:

  • stabilní pracovní místo v zázemí prosperující zahraniční společnosti
  • kvalitní mzdové ohodnocení + 13.plat
  • možnost odborného a osobního rozvoje v přátelském a vstřícném pracovním kolektivu
  • moderní a čisté pracovní prostředí
  • stravenky, penzijní připojištění, jazykové kurzy, příspěvek na dopravu a na volnočasové aktivity
  • akce i pro rodinné příslušníky
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Administrativa, Customer service, Nákup

Lokalita

Zlínský kraj

Plat

40.000,- až 43.000,-

Popis pozice

Dokážete se domluvit anglicky a hledáte práci v dobře sehraném kolektivu a v příjemném pracovním prostředí? Láká Vás administrativní práce spojená s komunikací s dodavateli a firemními zákazníky? Pak hledáme právě Vás. Úspěšná výrobní společnost hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

PRACOVNÍK BACK OFFICE – VÝROBNÍ SPOLEČNOST

Pracovní náplň:

  • zpracování objednávek v informačním systému dle požadavků zákazníků
  • objednávání zboží u předem stanovených tuzemských a zahraničních dodavatelů
  • komunikace s dodavateli v češtině a angličtině (emailem, telefonicky)
  • plánování spotřeby materiálu
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné administrativní pozici (v plánování zaškolíme)
  • komunikativní znalost ANGLIČTINY
  • uživatelská znalost MS OFFICE (Word, Excel, Outlook)
  • dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti v oboru
  • důkladné úvodní zaškolení
  • flexibilní pracovní doba, moderní klimatizované prostory
  • kvalitní mzdové ohodnocení + 13.plat
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravování, příspěvek na penzijní připojištění, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: Uherské Hradiště

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Kvalita, Vrcholový management, Výroba a průmysl

Lokalita

jižní Morava

Plat

75.000 - 90.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušený a flexibilní manažer kvality z výrobní firmy s chutí a vizí posunout kvalitu dál? Rád byste využil své dosavadní znalosti v moderním a čistém výrobním provozu v progresivní zahraniční firmě? Máte analytické myšlení, výborné komunikační schopnosti a systematický přístup k řešení úkolů a nečiní Vám potíže obhájit své stanovisko i v angličtině?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka!

Pro výrobní závod nacházející se na jižní Moravě hledáme vhodného pracovníka na pozici

MANAŽER KVALITY s  AJ

Náplň práce:

  • komplexní řízení oddělení kvality ve výrobním závodě
  • vedení, motivace a rozvoj menšího kolektivu pracovníků na oddělení kvality
  • řízení udržování a rozvoje systému kvality
  • analýza rizik a kořenových příčin a podávání návrhů na zlepšení
  • komunikace se zákazníky, odpovědnost za zákaznické a interní audity
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou i vedením společnosti

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání – nejlépe technického směru
  • relevantní praxi na obdobné pozici v oblasti řízení kvality (vedoucí kvality, leader)
  • dobrá znalost nástrojů a systémů kvality (preference interní kvality)
  • manažerské schopnosti, proaktivní a iniciativní přístup
  • komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem
  • uživatelská znalost MS OFFICE, řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + 13.plat
  • firemní vzdělávání (jazykové kurzy apod.)
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce u solidní firmy se vstřícnými a slušnými kolegy
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Elektrotechnika, Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

region přiřazen dle bydliště kandidáta

Plat

40.000 - 65.000 Kč

Popis pozice

Jste samostatný, manuálně zručný a máte zkušenost s údržbou nebo servisem CNC obráběcích strojů? Baví Vás samostatná činnost, kde můžete vidět výsledky své práce – spokojenost klientů a fungující stroje?

Zavedená zahraniční obchodní a servisní společnost, dodávající na český trh obráběcí stroje, které patří ve svém oboru ke světové špičce, rozšiřuje svůj tým o novou posilu na pozici:

SERVISNÍ TECHNIK CNC obráběcí stroje

skvělá příležitost i pro šikovného samostatného technika (mechanik nebo elektro), případně i pro údržbáře, který se chce posunout profesně dál

Pracovní náplň:

  • instalace nových strojů u zákazníků v rámci celé ČR (region přiřazen podle bydliště kandidáta), technická podpora a zaškolení obsluhy strojů
  • pravidelné servisní zásahy u klientů
  • diagnostika a řešení problémů u zákazníka na místě
  • příprava strojů a účast na veletrzích

Požadavky:

  • vzdělání technického směru (elektro, strojírenství nebo mechatronika)
  • relevantní praxe se servisem CNC obráběcích strojů (soustruhy, frézy)
  • schopnost správně diagnostikovat závadu
  • oprávnění dle Nařízení vlády 194/2022 Sb. (dříve Vyhlášky č. 50/1978 Sb.) výhodou
  • znalost práce s technickou dokumentací
  • samostatnost, flexibilita, spolehlivost
  • ŘP. sk. B a ochota ke služebním cestám v rámci ČR

Nabízíme:

  • zázemí silné zahraniční společnosti v oboru
  • odpovídající mzdové ohodnocení + 13. plat
  • každoroční valorizace mzdy
  • vstřícný a přátelský přístup ze strany kolegů
  • kvalitní zapracování a následné firemní vzdělávání
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • možnost osobního a profesního růstu
  • týden dovolené navíc
  • 2 sickdays
  • služební vůz i k soukromým účelům

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis v češtině pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 00420 775 427 953.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Ekonomika, finance

Lokalita

Vyškovsko

Plat

60.000 - 75.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušená samostatná účetní? Baví Vás práce s čísly, nechybí Vám smysl pro detail a nečiní Vám potíže obhájit své stanovisko v angličtině? Vyhovuje Vám prostředí mezinárodní výrobní firmy, patřící ke špičce ve svém oboru, pro kterou je důležitý rozvoj a spokojenost jejich zaměstnanců?

Aktuálně hledáme do sehraného týmu ekonomického oddělení výrobní firmy na Vyškovsku zkušeného zájemce /zkušenou zájemkyni na pozici:

SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ senior s AJ

Náplň práce:

  • zpracování příchozích a odchozích plateb
  • kontrola pohledávek
  • zpracování DPH hlášení
  • příprava podkladů pro finanční audit
  • komunikace v angličtině se zahraničími kolegy a klienty
  • reporting

Požadujeme:

  • SŠ s praxí nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
  • relevantní praxi na obdobné pozici v mezinárodní výrobní firmě min. 2 roky
  • dobrou znalost programu SAP a EXCEL
  • znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů
  • komunikativní znalost angličtiny včetně odborné terminologie
  • pozitivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, příjemné vystupování

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní mezinárodní společnosti
  • nadstandardní mzdové ohodnocení + 13. plat+ 14. plat
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • firemní akce i pro rodinné příslušníky, dotované stravování, aj.
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na naše mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa