Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

Obchod, prodej, Strojírenství

Lokalita

Brno

Plat

40.000 - 50.000 Kč

Popis pozice

Motivuje Vás zvládnutí každodenní operativy při zajišťování hladkého průběhu zakázky? Baví Vás nalézat to nejlepší technické řešení, poskytovat podporu a budovat dlouhodobé partnerské vztahy s klienty?

Pro našeho klienta, zavedenou obchodní společnost v oblasti technických komponent hledáme pro divizi hydrauliky v Brně kandidáta/tku na pozici:

PRODEJNÍ TECHNIK s AJ

zajímavá příležitost i pro šikovné a proklientsky zaměřené juniory – strojaře

Náplň práce:

  • péče o stávající klienty – strojírenské firmy
  • zpracování technických řešení dle požadavků zákazníků
  • komunikace se zahraničními dodavateli a s klienty
  • administrativní podpora obchodníků
  • reporting

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání strojírenského zaměření
  • relevantní praxe na podobné pozici vítána
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • schopnost a chuť učit se novým věcem
  • samostatnost, pracovitost, komunikativnost, obchodní duch, cílevědomost
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • moderní a čisté zázemí v zavedené společnosti
  • nadstandardní mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • kvalitní zaškolení a následné firemní vzdělávání
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce se vstřícnými kolegy
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • možnost částečného home office – po zapracování
  • sickdays
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM případně nás kontaktujte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Logistika

Lokalita

východní okraj Brna

Plat

34 - 35.000 Kč

Popis pozice

Jste odpovědná/ý a samostatná/ý? Baví Vás práce ve skladu a máte rád/a pořádek? Pak je tato pracovní nabídka právě pro Vás!

Pro našeho klienta hledáme do sehraného týmu skladníků výrobního závodu na východním okraji Brna týmovou hráčku/ týmového hráče na pozici:

 

SKLADNÍK / SKLADNICE

zajímavá pracovní nabídka jak pro zkušenější pracovníky, tak i pro juniornější zájemce, co umí obsluhovat VZV

Pracovní náplň:

  • práce s vysokozdvižným vozíkem a skennerem
  • komunikace s řidiči kamionů při expedici výrobků
  • dodržování pořádku ve skladu, kontrola stavu položek
  • dvojsměnný provoz od pondělí do pátku

Požadujeme:

  • výuční list nebo střední odborné vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost práce s vysokozdvižným vozíkem
  • spolehlivost a odpovědnost

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní mezinárodní společnosti
  • dobré mzdové ohodnocení + 13. plat + prémie
  • moderní, čisté a přátelské pracovní prostředí
  • příspěvek na dojíždění a na volnočasové aktivity
  • firemní akce, závodní stravování, aj.
  • týden dovolené navíc

Termín nástupu: dohodou – co nejdříve

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.
Děkujeme.



Obor

Lokalita

do 25 minut západním směrem od Brna

Plat

70.000 - 85.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušený „kvalitář“ ideálně z prostředí automotive a máte zájem se podílet na rozvoji kvality ve firmě patřící ke špičce ve svém oboru s využitím Vašich znalostí angličtiny?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka!

Pro našeho klienta – mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledáme do týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

SPRÁVCE SYSTÉMU KVALITY s AJ

 Náplň práce:

  • správa, update a optimalizace systému managementu kvality
  • realizace auditů v souladu s normami a požadavky zákazníků
  • identifikace problémů v oblasti kvality, implementace a koordinace nápravných opatření
  • školení zaměstnanců v rámci závodu
  • další činnosti dle pokynů nadřízeného kolegy

Požadavky:

  • relevantní praxe na obdobné pozici v automotive
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • dobré komunikační dovednosti, spolehlivost
  • ochota a schopnost učit se novým věcem
  • zkušenosti s projektovým řízením
  • uživatelská znalost MS Office

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou u silné mezinárodní společnosti
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost pracovat částečně na HOME OFFICE (2 dny v týdnu)
  • využití AJ na denní bázi
  • kvalitní mzdové ohodnocení (+13.plat)
  • příspěvek na dojíždění
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (5 dnů dovolené navíc, dotované stravování, …)
  • důkladné zaškolení a propracovaný rozvojový plán dalšího růstu
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: do 25 minut západním směrem od Brna

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

IT - programování, vývoj, IT - správa sítí, IS a HW, Vrcholový management

Lokalita

Zlínsko

Plat

90.000 - 110.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušený IT manažer se strategickým myšlením a hledáte různorodou, dynamickou práci u zavedené firmy, kde byste mohl uplatnit svůj přehled a dosavadní znalosti v oblasti IT? Baví Vás práce s lidmi a chcete spolu s týmem kolegů dosahovat plánovaných výsledků?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka!

Pro našeho klienta, zavedenou výrobní firmu nacházející se na Zlínsku, hledáme pro menší a stmelenou partu IT oddělení vhodného pracovníka na pozici:

MANAŽER IT ODDĚLENÍ

Pracovní náplň:

  • zajištění spolehlivé a efektivní podpory PC uživatelů, pravidelná školení
  • návrh a implementace IT strategie v souladu s obchodními cíli firmy
  • řízení a rozvoj projektů v oblasti IT v kooperaci s ostatními odděleními
  • dohled nad kyberbezpečností a provozem informačního systému, jeho údržba a rozvoj
  • správa a rozvoj IT infrastruktury
  • komunikace s dodavateli
  • vedení a motivace menšího týmu IT specialistů a koordinace jejich činností

Požadujeme:

  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • zkušenost s podnikovými informačními systémy, ideálně ve výrobní oblasti
  • schopnost efektivně řídit IT projekty a komunikovat IT změnová řízení napříč společností
  • znalost programování (.NET, JAVA apod..) a databází
  • zkušenost s MS OFFICE 365 a s Linuxem
  • schopnost vést a motivovat menší tým kolegů, delegování úkolů
  • spolehlivost, rozhodnost, orientaci na výsledek
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti vyrábějící široce využitelné produkty špičkové kvality
  • odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
  • smysluplnou a různorodou práci v kolektivu vstřícných kolegů ve firmě s téměř rodinnou atmosférou
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • dotované závodní stravování
  • dovolenou 5 týdnů
  • možnost sl. vozu i k soukromým účelům

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Tisk, polygrafie, Výroba a průmysl

Lokalita

jižní část Brněnska

Plat

40.000 - 45.000 Kč

Popis pozice

Máte zkušenosti s vedením výrobního týmu a hledáte novou výzvu? Chcete pracovat v moderní tiskárně se sehranými kolegy? Stabilní a dobře zavedená výrobní společnost z oblasti polygrafie z brněnského regionu hledá do svého týmu posilu na pozici:

MISTR VÝROBY

skvělá příležitost pro zkušeného mistra s polygrafickým vzdělání nebo s praxí v oblasti polygrafie

Pracovní náplň:

  • komplexní řízení polygrafické výroby (moderní a čistý provoz)
  • vedení týmu zhruba 20 pracovníků
  • organizace práce podřízených, jejich motivace a přímé vedení
  • odpovědnost za kvalitu, termíny a efektivitu výroby
  • spolupráce s vedoucím výroby
  • práce na 2 směny (ranní a odpolední)

Požadujeme:

  • SOU/SŠ vzdělání
  • zkušenosti na pozici ve vedení týmu pracovníků ve výrobní společnosti
  • praxi v polygrafii (pokud není Vaše dosažené vzdělání v oboru polygrafie)
  • schopnost řídit a motivovat tým spolupracovníků
  • dobré organizační dovednosti a orientace na výsledek

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti v oboru
  • moderní a čistý provoz
  • zajímavé mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, příspěvek na dojíždění)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: brněnský region

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Administrativa, Facility management, Obchod, prodej, Reality

Lokalita

Praha

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost je nyní před Vámi: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.cz). Můžete se se tak stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování struktury společnosti v ČR a SR společně tak růst!

SPECIALISTA NÁJEMNÍHO ODDĚLENÍ/SPRÁVY NEMOVITOSTÍ s NJ

Pracovní náplň:

  • zajištění správy pronajímaných komerčních objektů v České republice a na Slovensku
  • správa nájemních vztahů a jejich případné úpravy v souladu s platnou právní úpravou
  • kontrola vyúčtování provozních nákladů, jednání s pronajímateli
  • komunikace s centrálou v Německu, ostatními odděleními (expanze, účetní a právní) a s dotčenými úřady státní správy

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického, ideálně stavebního zaměření
  • relevantní praxe na obdobné pozici je velkou výhodou
  • orientace v legislativě týkající se oblasti realit (nájmy, provozní náklady…)
  • komunikativní znalost NJ
  • znalost práce se SW pro správu nemovitostí (com.Tradenet velkou výhodou)
  • flexibilita, samostatnost, výborné organizační a komunikační schopnosti
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu
  • zaměstnanecké slevy na firemní produkty

Místo výkonu práce: Praha Pankrác/Budějovická

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej

Lokalita

Česká Lípa

Popis pozice

Woolworth je synonymem diskontního maloobchodu. S tímto konceptem jsme přišli jako první již před více než 140 lety. Definuje nás široký sortiment a příznivé ceny. Více info na www.woolworth.cz.

V Evropě máme již více než 800 prodejen a právě otevíráme naše první obchody v ČR a na Slovensku.

Je zde proto skvělá pracovní příležitost pro pracovitého/ou a proklientsky zaměřeného/ou kandidáta/tku na pozici

POKLADNÍ/PRODAVAČ (plný i částečný úvazek)

Tvé úkoly:

  • příjem, naceňování/přeceňování, doplňování a prezentace zboží na prodejně
  • práce na pokladně, aktivní poradenství a prodej zboží zákazníkům
  • podíl na dosahování plánovaných cílů prodejny
  • udržování čistoty a pořádku, péče o prodejnu a její vzhled, zajištění příjemného a přehledného prostředí
  • plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného

Co od Tebe očekáváme:

  • zálibu a vášeň pro práci v maloobchodě
  • jsi spolehlivý/á a ochotný/á, máš týmového a obchodního ducha
  • rád/a a rychle se učíš novým věcem,
  • samostatnost a pečlivý přístup k práci
  • máš příjemné a zákaznicky orientované vystupování

Co nabízíme:

  • kvalitní zaškolení a možnost kariérního růstu při budování nové značky právě vstupující na český trh
  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti
  • atraktivní mzdové ohodnocení a jistotu pravidelné výplaty
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovním prostředí
  • 15% slevu pro zaměstnance a exkluzivní VIP slevy pro tvé přátele a rodinu
  • 25 dní dovolené
  • možnost podílet se na otvírání nových prodejen
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej

Lokalita

Znojmo

Popis pozice

Woolworth je synonymem diskontního maloobchodu. S tímto konceptem jsme přišli jako první již před více než 140 lety. Definuje nás široký sortiment a příznivé ceny. Více info na www.woolworth.cz.

V Evropě máme již více než 800 prodejen a právě otevíráme naše první obchody v ČR a na Slovensku.

Je zde proto skvělá pracovní příležitost pro pracovitého/ou a proklientsky zaměřeného/ou kandidáta/tku na pozici

POKLADNÍ/PRODAVAČ (plný i částečný úvazek)

Tvé úkoly:

  • příjem, naceňování/přeceňování, doplňování a prezentace zboží na prodejně
  • práce na pokladně, aktivní poradenství a prodej zboží zákazníkům
  • podíl na dosahování plánovaných cílů prodejny
  • udržování čistoty a pořádku, péče o prodejnu a její vzhled, zajištění příjemného a přehledného prostředí
  • plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného

Co od Tebe očekáváme:

  • zálibu a vášeň pro práci v maloobchodě
  • jsi spolehlivý/á a ochotný/á, máš týmového a obchodního ducha
  • rád/a a rychle se učíš novým věcem,
  • samostatnost a pečlivý přístup k práci
  • máš příjemné a zákaznicky orientované vystupování

Co nabízíme:

  • kvalitní zaškolení a možnost kariérního růstu při budování nové značky právě vstupující na český trh
  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti
  • atraktivní mzdové ohodnocení a jistotu pravidelné výplaty
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovním prostředí
  • 15% slevu pro zaměstnance a exkluzivní VIP slevy pro tvé přátele a rodinu
  • 25 dní dovolené
  • možnost podílet se na otvírání nových prodejen
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej

Lokalita

Česká Lípa

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost se nyní nabízí: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth. Můžeš se stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování společnosti v ČR a společně tak růst! Více informací o společnosti najdeš na www.woolworth.cz.

Zástupce vedoucí/vedoucího prodejny do nové sítě prodejen v ČR (Ž/M) – Česká Lípa

Skvělá příležitost pro zapálené zástupce vedoucích z maloobchodu, které baví a motivuje dosahovat s pracovním týmem stanovených cílů.

Co Tě u nás čeká:

  • zastupování vedoucího prodejny během jeho nepřítomnosti a podpora při plnění jeho úkolů
  • zajištění co nejlepší prezentace zboží a optimální péče o zákazníky
  • zodpovědnost za včasné a správné provádění procesů na prodejně (např. denní uzávěrky pokladen)
  • označování zboží cenami, zlevňování a inventury
  • pomoc kolegům při otevírání nových prodejen v regionu

Tvůj profil:

  • miluješ maloobchod a tvá práce tě baví a naplňuje
  • máš ukončené středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • disponuješ relevantní praxi v maloobchodě, nejlépe na pozici zástupce vedoucí/ho prodejny
  • jsi proklientsky zaměřený/á a máš obchodního ducha
  • vyznačuješ se vysokým nasazením, příjemným vystupováním, flexibilitou a odolností
  • umíš motivovat zaměstnance, získat je pro společný cíl a díky svému přístupu jsi přirozeným lídrem
  • výhodou (ne podmínkou) je, pokud se domluvíš německy nebo anglicky

Co nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovním prostředí
  • možnost a podporu kariérního růstu
  • 15% slevu pro zaměstnance a exkluzivní VIP slevy pro tvé přátele a rodinu

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej

Lokalita

Česká Lípa

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost se nyní nabízí: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.de). Můžeš se stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování společnosti v ČR a společně tak růst!

Vedoucí prodejny do nové sítě prodejen v ČR (Ž/M) – Česká Lípa

Skvělá příležitost pro zapáleného vedoucího/zapálenou vedoucí z maloobchodu, kterého/kterou baví a motivuje dosahovat s pracovním týmem stanovených cílů.

Co tě u nás čeká:

  • odpovědnost za plynulý a komplexní provoz celé prodejny v souladu s firemními standardy
  • zapracování, vedení, motivace a plánování směn pracovního týmu
  • odpovědnost za ekonomické ukazatele (obraty, náklady) svěřené prodejny
  • zajištění co nejlepší prezentace našeho zboží a optimálního servisu zákazníkům
  • označování zboží cenami, zlevňování a inventury
  • pomoc kolegům při otevírání nových prodejen v regionu
  • nástup možný ihned

Tvůj profil:

  • miluješ maloobchod a tvá práce tě baví a naplňuje
    máš ukončené středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
    disponuješ relevantní praxi v maloobchodě, nejlépe na pozici vedoucí/ho prodejny
    jsi proklientsky zaměřený/á a máš obchodního ducha
    vyznačuješ se vysokým nasazením, příjemným vystupováním, flexibilitou a odolností
    umíš motivovat zaměstnance, získat je pro společný cíl a díky svému přístupu jsi přirozeným lídrem

Co nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovním prostředí
  • možnost a podporu kariérního růstu
  • 15% slevu pro zaměstnance a exkluzivní VIP slevy pro tvé přátele a rodinu

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa