Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

Administrativa

Lokalita

východní okraj Brna

Plat

55.000 - 60.000 Kč

Popis pozice

Jste samostatný/á a motivuje Vás zvládnutí každodenní operativy? Máte analytické myšlení, výborné komunikační a organizační schopnosti a systematický přístup k řešení úkolů? Jste schopný/á komunikovat v angličtině a podílet se na realizaci projektů do jejich zdárného konce? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka

Pro našeho klienta – zavedenou zahraniční výrobní společnost na východním okraji Brna hledáme kandidáta/tku na pozici:

OFFICE MANAGER s AJ

Pracovní náplň:

  • zajištění hladkého chodu provozu kanceláře projektového týmu
  • administrativní podpora projektového týmu střední velikosti
  • komunikace se zahraniční centrálou, ostatními odděleními a s dotčenými úřady státní správy
  • kontrola faktur, komunikace s dodavateli
  • vyřizování agendy zahraničních zaměstnanců, jejich podpora

Požadujeme:

  • praxi na obdobné pozici
  • flexibilitu a schopnost stanovit si priority
  • profesionální a příjemné vystupování
  • aktivní znalost AJ
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost a spolehlivost
  • ŘP sk. B – aktivní

Nabízíme:

  • velmi atraktivní mzdové ohodnocení + odměny + dodatkovou mzdu
  • pracovní dobu 37,5 hod. týdně
  • práci v příjemném kolektivu a v čistém prostředí
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel v areálu firmy
  • kolegiální a vstřícný přístup vedení
  • volné víkendy a týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Elektrotechnika, Věda, výzkum a vývoj

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

45.000,- až 65.000,-

Popis pozice

Máte praxi v oblasti elektro projektů a zajímáte se o práci na inovativních produktech? Dobře zavedená tuzemská společnost s vlastním vývojovým oddělením a know-how hledá do svého brněnského týmu novou posilu na pozici:

PROJEKTANT ELEKTRO

Pracovní náplň:

  • projekční práce zaměřená na unikátní průmyslová zařízení
  • tvorba návrhů a inovací stávajících zařízení
  • zpracování výkresové a technické dokumentace
  • kooperace s dalšími členy projekčního týmu
  • spoluúčast při výrobě a předávání zařízení zákazníkovi

Požadavky:

  • VŠ vzdělání elektrotechnického směru
  • praxe na obdobné pozici v elektro projekci
  • znalost práce v některém z používaných elektro CAD systémů
  • odborná způsobilost dle NV 194/2022 Sb. (dříve vyhláška 50/1978 Sb.)
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • účast na zajímavých projektech
  • zázemí zavedené společnosti v oboru
  • pružná pracovní doba, možnost práce na částečný Home Office
  • spolupráce v rámci sehraného konstrukčního týmu
  • kvalitní mzdové ohodnocení (+ 13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, dotovaná strava, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.



Obor

Administrativa, Customer service

Lokalita

Jihočeský kraj

Plat

45.000,- až 55.000,-

Popis pozice

Chcete při své práci využívat aktivně znalost němčiny a angličtiny? Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici: 

 

PRACOVNÍK / PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Náplň práce:

  • denní komunikace se zahraničními zákazníky v NJ a AJ (telefonicky a emailem)
  • řešení dotazů s cílem dosahovaní spokojenosti zákazníků
  • evidence požadavků a jejich následné vyřizování v interním systému
  • úzká spolupráce s kolegy z ostatních oddělení společnosti
  • možnost pracovat větším podílem na HOME OFFICE (dle dohody) + možnost ZKRÁCENÉHO ÚVAZKU
  • práce v nepřetržitém provozu (noční směny probíhají z domova) – délka směn – 7,5 hod.

Požadavky:

  • minimálně SŠ vzdělání (vhodné i pro ABSOLVENTY)
  • praxe na obdobné pozici výhodou – nikoliv podmínkou
  • znalost NĚMČINY alespoň na úroveň B2 a ANGLIČTINY alespoň na úrovni B1
  • dobré komunikační dovednosti, proklientský přístup
  • ochota učit se novým věcem a pracovat na směny
  • uživatelská znalost MS Office

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • možnost pracovat na HOME OFFICE nebo na ZKRÁCENÝ ÚVAZEK
  • práce v přátelském kolektivu, silná podpora ze strany vedení
  • kvalitní mzdové ohodnocení + prémie
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (až 6 týdnů dovolené, dotované stravování, příspěvek penzijní / životní pojištění, příspěvky na volnočasové aktivity …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • vhodné i pro jazykově vybavené ABSOLVENTY

Místo pracoviště: HOME OFFICE nebo okres České Budějovice

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Vrcholový management, Výroba a průmysl

Lokalita

Blanensko

Plat

85.000 Kč+ 13. plat

Popis pozice

Jste zkušený a flexibilní projektový manažer, kterému nečiní problém koordinovat zakázky u zákazníka z oblasti retailu v rámci ČR a rád byste využil své dosavadní znalosti v moderním a čistém výrobním provozu v progresivní zahraniční firmě? Máte analytické myšlení, výborné komunikační schopnosti a systematický přístup k řešení úkolů a nečiní Vám potíže obhájit své stanovisko i v angličtině?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka!

Pro výrobní závod nacházející se na Blanensku hledáme vhodného pracovníka na pozici

PROJEKTOVÝ MANAŽER / KOORDINÁTOR s AJ

Pracovní náplň:

  • komplexní vedení a koordinace projektů u zákazníků
  • odpovědnost za dosahování stanovených cílů v požadované kvalitě a ve stanoveném termínu
  • dohled nad plněním smluvních podmínek a harmonogramu prací interních i externích dodavatelů
  • optimalizace procesů a každodenní komunikace v angličtině
  • komunikace se zákazníky, s dodavateli, projektovými týmy a koordinace jejich činností

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně technického zaměření)
  • zkušenosti na obdobné pozici
  • aktivní znalost ANGLIČTINY
  • znalost CAD systémů výhodou
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, koncepční přístup, aktivní osobnost
  • ochota cestovat v rámci projektů – ČR

Nabízíme:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + 13.plat
  • firemní vzdělávání (jazykové kurzy apod.)
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce u solidní firmy se vstřícnými a slušnými kolegy
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • týden dovolené navíc
  • služební vůz i k soukromým účelům

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na mobil: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.



Obor

Automotive, Kvalita, Vrcholový management, Výroba a průmysl

Lokalita

Moravskoslezský kraj

Plat

80.000,- až 100.000,-

Popis pozice

Máte zkušenosti s managementem kvality ve výrobním provozu a umíte řídit a motivovat tým spolupracovníků? Mezinárodní výrobní společnost působící v oblasti automobilového průmyslu hledá do svého týmu v okrese Nový Jičín nového kolegu nebo kolegyni na pozici:

MANAŽER KVALITY – AUTOMOTIVE

Pracovní náplň:

  • komplexní řízení oddělení kvality ve výrobním závodě
  • vedení kolektivu pracovníků (technici kvality)
  • zodpovědnost za řízení a udržování systému jakosti ISO 9001 a IATF 16949
  • plánování změn a rozvoje systému kvality
  • příprava interních auditů a jejich následná realizace
  • účast na zákaznických a dodavatelských auditech
  • spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou i s vedením společnosti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe technického směru)
  • praxe na obdobné pozici v oblasti řízení kvality
  • dobrá znalost norem kvality ISO 9001 a IATF 16949
  • znalost nástrojů a systémů kvality (např. FMEA, PPAP, APQP, …)
  • schopnost řídit tým spolupracovníků
  • aktivní znalost ANGLIČTINY slovem i písmem (komunikace se zákazníky)
  • uživatelská znalost MS OFFICE, řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • zajímavá manažerská výzva
  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • kvalitní mzdové ohodnocení (bonusy + 13.plat)
  • SLUŽEBNÍ VŮZ I K SOUKROMÝM ÚČELŮM
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravu, příspěvky na životní pojištění, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres Nový Jičín

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej, Vrcholový management

Lokalita

celá ČR

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost je nyní před Vámi: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.de). Můžete se se tak stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování struktury společnosti v ČR a společně tak růst!

OBLASTNÍ VEDOUCÍ s NJ

skvělá příležitost pro zkušeného manažera z maloobchodu, který to chce opět pořádně rozjet! 😊

Pracovní náplň:

  • vedení maloobchodních prodejen (cca 10) ve svěřeném regionu v souladu s firemními standardy
  • odpovědnost za dosahování plánovaných hospodářských výsledků
  • vedení, podpora a motivace podřízených spolupracovníků
  • komunikace s centrálou v Německu, ostatními odděleními a s dotčenými úřady státní správy (ŽÚ, ČOI, apod.)

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání
  • relevantní zkušenosti na obdobné pozici v prostředí maloobchodu
  • praxi ve vedení pracovního kolektivu
  • schopnost komunikovat německy podmínkou, znalost angličtiny vítaná
  • dynamická osobnost s pozitivním přístupem k životu
  • samostatnost, odpovědnost, výborné komunikační a organizační schopnosti
  • časová flexibilita

Nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu
  • služební vůz, notebook a mobil i k soukromým účelům

Místo výkonu práce: region v rámci ČR

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Lidské zdroje, personalistika, HR

Lokalita

Praha Michle

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost je nyní před Vámi: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.de). Můžete se se tak stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování struktury společnosti v ČR a společně tak růst!

PERSONALISTA / NÁBORÁŘ/KA s NJ

Pracovní náplň:

  • organizace náborového procesu a realizace výběru zaměstnanců na klíčové pozice
  • vedení personální agendy, podpora zaměstnanců
  • pracovněprávní legislativa spojená se vznikem, trváním a ukončením pracovního poměru
  • komunikace s centrálou v Německu, ostatními odděleními a s dotčenými úřady státní správy

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání
  • relevantní zkušenost na obdobné pozici
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • pozitivní přístup k lidem i k práci personalisty
  • chuť řešit nové úkoly, dynamickou osobnost
  • schopnost komunikovat německy
  • vítaný je i přesah do mzdové problematiky
  • aktivní znalost MS Office

Nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu

Místo výkonu práce: Praha Michle

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Ekonomika, finance

Lokalita

Praha Michle

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost je nyní před Vámi: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.de). Můžete se se tak stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování struktury společnosti v ČR a společně tak růst!

FINANČNÍ ÚČETNÍ s NJ nebo AJ

Pracovní náplň:

  • evidence obchodních transakcí, jejich kontrola a zaúčtování v oblasti závazků, hotovosti a majetku
  • platební transakce
  • přehledy cestovních výdajů
  • příprava daňových přiznání a hlášení
  • podíl na přípravě měsíční a roční účetní závěrky
  • práce v systému SAP
  • komunikace s centrálou v Německu, s ostatními odděleními a s dotčenými úřady státní správy

Požadavky:

  • vzdělání ideálně ekonomického směru nebo rekvalifikaci na finanční účetní
  • alespoň 2letou praxi na obdobné pozici
  • dobrou znalost podvojného účetnictví a souvisejících daňových předpisů
  • znalost práce v SAP
  • schopnost komunikovat německy nebo anglicky
  • spolehlivost, týmový duch, ochota a schopnost se průběžně vzdělávat
  • smysl pro detail, samostatnost, pečlivost

Nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu

Místo výkonu práce: Praha Michle

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Facility management, Obchod, prodej, Stavebnictví

Lokalita

Praha Michle

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost je nyní před Vámi: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.de). Můžete se se tak stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování struktury společnosti v ČR a společně tak růst!

STAVEBNÍ TECHNIK – KOORDINÁTOR s NJ

Pracovní náplň:

  • zpracování nabídek a jejich vyhodnocování
  • zpracování objednávek a koordinace projektů
  • komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb
  • zpracování, kontrola a schvalování faktur
  • technická podpora vedoucích prodejen
  • komunikace s centrálou v Německu, ostatními odděleními a s dotčenými úřady státní správy (kolaudace – stavební úřad apod.)

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického, ideálně stavebního zaměření
  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • komunikativní znalost NJ
  • flexibilita, samostatnost, výborné organizační a komunikační schopnosti
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu

Místo výkonu práce: Praha Michle

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM . Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

IT - správa sítí, IS a HW

Lokalita

Praha Michle

Popis pozice

Jen zřídka má člověk výjimečnou možnost být od samého začátku u opravdu velkého projektu! A právě taková příležitost je nyní před Vámi: na český trh vstupuje se svým konceptem lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, společnost Woolworth (viz www.woolworth.de). Můžete se se tak stát součástí nově vznikajícího týmu, podílet se na budování struktury společnosti v ČR a společně tak růst!

INTERNÍ IT PODPORA s NJ

skvělá pracovní příležitost pro zapáleného komunikativního “ajťáka”

Náplň práce:

  • kompletní administrace IT v obchodní korporátní společnosti (správa HW a SW, aktualizace, podpora a školení uživatelů)
  • provoz a optimalizace sítě
  • administrace Microsoft 365
  • dokumentace požadavků v tiketovém systému
  • úzká spolupráce s poskytovateli služeb a s centrálou v Německu

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • relevantní praxi na obdobné pozici
  • praxe se správou operačních systémů, HW, serverů, sítí
  • znalost administrace operačních systémů MS, hlubší zkušenosti s Microsoft 365
  • schopnost komunikovat německy podmínkou, znalost angličtiny vítaná
  • samostatná, komunikativní a proklientsky zaměřená osobnost

Nabízíme:

  • zázemí silné a úspěšné nadnárodní společnosti právě vstupující na český trh
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • zajímavou a různorodou práci v dynamickém a přátelském pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu

Místo výkonu práce: Praha Michle

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa