Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

Lidské zdroje, personalistika, HR

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

35.000,- až 50.000,-

Popis pozice

Obsazujeme pozici personalista/ka pro významného klienta, výrobní společnost v okolí Slavkova u Brna:

Vaší náplní práce bude:

  • odpovědnost za kompletní personální agendu výrobní společnosti
  • spolupráce s vedoucími zaměstnanci a podpora jejich činnosti

Požadujeme:

  • pokročilá znalost MS Office a práce s PC
  • praxe v personalistice
  • odpovědnost, samostatnost, profesionalita
  • znalost pracovně-právní legislativy

Nabízíme:

  • mzdové ohodnocení odpovídající pozici a dosavadním zkušenostem
  • nástup dle dohody
  • 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • a mnoho dalších

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Strojírenství

Lokalita

Brno

Plat

40.000 - 60.000 Kč

Popis pozice

Rád byste využil své znalosti konstruování a dále se profesně rozvíjel v moderním a čistém výrobním provozu u zaměstnavatele, pro kterého je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka v Brně!

Do přátelského a stabilního kolektivu firmy, která díky svým kvalitním, široce využitelným výrobkům, stále roste, hledáme z důvodu rozšíření týmu vhodného zájemce na pracovní pozici:

KONSTRUKTÉR – CAD SW s AJ

skvělá příležitost pro šikovného, akčního absolventa, který kreslil v CAD programech již při studiu

Pracovní náplň:

  • tvorba konstrukčních návrhů v programu SolidWorks dle požadavků zákazníků
  • spolupráce na projektech – tvorba modelů
  • tvorba technické dokumentace a podkladů pro výrobu
  • spolupráce s týmem konstruktérů

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání strojírenského směru
  • praxe na obdobné pozici je výhodou, nikoliv nutností
  • orientaci ve výkresové dokumentací
  • schopnost dorozumět se anglicky
  • znalost některého z konstrukčního programu CAD SW (SolidWorks je výhodou)
  • schopnost týmové práce a chuť učit se nové věci

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti s přátelskou personální politikou
  • moderní a čisté pracovní prostředí
  • zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
  • kvalitní zaškolení a různorodou a kreativní práci s dlouhodobou perspektivou
  • možnost profesního růstu – odborné vzdělávání
  • flexibilní pracovní dobu
  • příspěvek na volnočasové aktivity (Multisport)
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Automotive, Logistika, Nákup, Výroba a průmysl

Lokalita

Moravskoslezský kraj

Plat

55.000,- až 65.000,-

Popis pozice

Máte zkušenosti v oblasti nákupu a jste zvyklý/á komunikovat v angličtině? Zahraniční výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

VEDOUCÍ NÁKUPU MATERIÁLU

Pracovní náplň:

  • odpovědnost za nákup materiálu pro výrobní společnost
  • zajištění materiálu v odpovídající kvalitě při dodržování dodacích termínů
  • vedení a rozvoj menšího týmu operativních nákupčí
  • spolupráce s oddělením plánování výroby a zákaznickým servisem
  • sledování trendů na trhu

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe v nákupu ve výrobní společnosti
  • schopnost vést menší tým spolupracovníků
  • dobré analytické a vůdčí schopnosti
  • aktivní znalost ANGLIČTINY slovem i písmem
  • znalost MS Office + některého z používaných podnikových informačních systémů

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • práce v přátelském kolektivu
  • kvalitní mzdové ohodnocení (bonusy + 13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravu, příspěvky na životní pojištění, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres Nový Jičín

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Lidské zdroje, personalistika, HR, Výroba a průmysl

Lokalita

Zlínský kraj

Popis pozice

Máte zkušenosti s personalistikou ve výrobní společnosti a orientujete se v příslušné administrativní agendě? Chcete se podílet na personálním rozvoji a naplňování personální strategie úspěšné společnosti s pevným postavením ve svém oboru? Pak hledáme právě Vás. Aktuálně hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

SAMOSTATNÝ PERSONALISTA / PERSONALISTKA

Pracovní náplň:

  • aktivní naplňování personální strategie společnosti
  • zajišťování personální agendy zaměstnanců, včetně osobních složek, pracovních smluv, vstupních a preventivních prohlídek, apod.
  • koordinace školení a rozvojových programů pro zaměstnance
  • realizace náborového procesu, včetně inzerce pracovních pozic, výběru kandidátů a organizace pohovorů
  • organizace zaměstnaneckých akcí a programů na podporu zaměstnanecké spokojenosti
  • podpora vedoucích oddělení v HR problematice
  • spolupráce s externími partnery, jako jsou personální agentury a školící instituce

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně v oboru lidských zdrojů
  • praxe na obdobné pozici v oblasti personalistky (ideálně ve výrobní společnosti)
  • znalost HR procesů a orientace v pracovněprávních předpisech
  • zkušenosti s náborem, školením a rozvojem zaměstnanců.
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu, dobré komunikační dovednosti
  • komunikativní znalost angličtiny
  • znalost MS Office

Nabízíme:

  • možnost pracovat na zajímavých projektech v oblasti firemní personalistiky
  • zázemí zavedené společnosti v oboru
  • flexibilní pracovní doba, moderní klimatizované prostory
  • kvalitní mzdové ohodnocení + 13.plat
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravování, příspěvek na penzijní připojištění, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: okres Uherské Hradiště

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Logistika, Nákup, Výroba a průmysl

Lokalita

Moravskoslezský kraj

Plat

55.000,- až 70.000,-

Popis pozice

Máte zkušenosti v oblasti strategického nákupu a umíte s dodavateli dojednat co nejpříznivější podmínky? Jste zvyklý/á komunikovat v angličtině? Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ s AJ

Pracovní náplň:

  • optimalizace nákupních procesů
  • analýza cen a vyjednávání platebních podmínek s dodavateli v rámci celého světa
  • vyhledávání potenciálních dodavatelů
  • příprava a realizace výběrových řízení na nové dodavatele
  • spolupráce s dalšími odděleními uvnitř společnosti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe ve strategickém nákupu a ve vyjednávání s dodavateli – nutná podmínka
  • aktivní znalost AJ podmínkou (denní komunikace slovem i písmem)
  • velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, analytické a organizační schopnosti
  • znalost MS Office

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • práce v přátelském kolektivu
  • kvalitní mzdové ohodnocení (bonusy + 13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravu, příspěvky na životní pojištění, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres Nový Jičín

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Výroba a průmysl

Lokalita

Blanensko

Plat

45.000 - 50.000 Kč

Popis pozice

Máte alespoň 2 roky praxi jako plánovač z výrobního prostředí a chcete se stát členem týmu v zavedené firmě s příjemnou atmosférou, pro kterou je důležitá spokojenost jejích zaměstnanců? Jste samostatná a komunikativní osobnost s analytickým myšlením a se systematickým přístupem k řešení úkolů, které nečiní potíže obhájit své stanovisko v angličtině?

Pak hledáme právě Vás! 😊

Pro našeho klienta – zavedenou zahraniční výrobní společnost na Blanensku hledáme do menšího týmu nového kolegu/kolegyni na pozici:

PLÁNOVAČ VÝROBY senior s AJ

Náplň práce:

  • operativní plánování výroby, kapacit a lidských zdrojů
  • dohled, aktualizace a kontrola plnění plánu a dodržování termínů
  • zajišťování plynulosti a rovnoměrnosti výroby
  • nastavování plánovacích parametrů a správa plánovacích dat v informačním systému
  • spolupráce na zahraničních projektech a na neustálém zlepšování procesu plánování
  • podpora a vedení menšího týmu kolegů
  • reporting, komunikace s ostatními odděleními

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • relevantní praxi na obdobné pozici ve výrobní společnosti
  • znalost procesů materiálového plánování
  • dobrou znalost MS Office – zejména EXCEL a některého z ERP systémů
  • schopnost komunikovat anglicky
  • analytické myšlení, odpovědnost, schopnost vedení týmu
  • odpovědnost a orientaci na výsledek

Nabízíme:

  • zajímavé mzdové ohodnocení + 13.plat
  • firemní vzdělávání (jazykové kurzy apod.)
  • kvalitní zaškolení a možnost profesního růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce u solidní firmy se vstřícnými a slušnými kolegy
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Logistika, Výroba a průmysl

Lokalita

Vyškovsko

Plat

60.000 - 85.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušený vedoucí pracovník v oblasti skladového hospodářství? Rád/a byste uplatnil/a své znalosti a zkušenosti v moderním a čistém výrobním provozu v zavedené firmě, která je špičkou ve svém oboru a jejíž výrobky mají široké využití? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka

Pro výrobní závod na Vyškovsku hledáme vhodného pracovníka na pozici:

VEDOUCÍ SKLADU s AJ – VÝROBNÍ SPOLEČNOST

Pracovní náplň:

  • vedení, řízení a motivace středně velkého týmu skladníků
  • koordinace a řízení logistických procesů
  • plánování, rozvíjení a koordinace stávajících procesů ve skladovém provozu
  • odpovědnost za vybavení skladu (manipulační technika, technologie,..) a za dodržování BOZP a PO zaměstnanců skladu
  • komunikace s ostatními odděleními výrobního závodu pro zajištění efektivního chodu skladu

Požadavky:

  • relevantní praxe na obdobné pozici, znalost skladového hospodářství
  • zkušenosti s automatizovaným skladem velmi vítané
  • schopnost dorozumět se anglicky (se zahraničními kolegy)
  • dobré organizační a komunikační dovednosti, přirozený leadership
  • znalost ERP systému, znalost SAP – velkou výhodou

Nabízíme:

  • různorodou práci u zavedené firmy s perspektivou dlouhodobé spolupráce
  • přátelský kolektiv a v moderní pracovní prostředí
  • kvalitní mzdové ohodnocení + bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, dotované stravování, příspěvky na životní pojištění a na volnočasové aktivity …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • firemní akce i pro rodinné příslušníky

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

Brno

Plat

39.000 - 42.000 Kč

Popis pozice

 

Chcete pracovat s nejmodernějšími typy obráběcích strojů? Máte zájem uplatnit své znalosti a dále se profesně rozvíjeti v moderním a čistém výrobním provozu u zaměstnavatele, pro kterého je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka v Brně

 

OBSLUHA CNC strojů

skvělá příležitost i pro zapáleného juniora / absolventa strojaře

 

Pracovní náplň

  • obsluha CNC stroje
  • práce s technickou dokumentací
  • směnný režim: týden ranní, týden odpolední, VÍKENDY VOLNÉ

Požadujeme:

  • vzdělání technického zaměření – strojní, apod
  • praxi s CNC stroji
  • schopnost čtení technické dokumentace
  • pracovitost, spolehlivost, schopnost a chuť učit se nové věci

Nabízíme:

  • perspektivu dlouhodobé spolupráce
  • nadstandardní mzdové ohodnocení + 13. a 14. plat + další odměny
  • širokou paletu zaměstnaneckých benefitů
  • stravenkový paušál 100 Kč/ den
  • možnost odborného a osobního rozvoje v přátelském a vstřícném pracovním kolektivu
  • outdoorové firemní akce se stmeleným kolektivem v atraktivních destinacích
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis v češtině pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 00420 775 427 953.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Ekonomika, finance

Lokalita

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Máte zkušenosti s vedením firemního účetnictví a chcete se podílet na finančním řízení dobře zavedené výrobní společnosti? Pak by Vás mohla oslovit následující pracovní nabídka. Do menšího účetního týmu hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

HLAVNÍ ÚČETNÍ

Pracovní náplň:

  • kompletní vedení účetního oddělení výrobní společnosti
  • odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku
  • jednání s FÚ, auditorem, daňovým poradcem a statistickým úřadem
  • odpovědnost za zpracování daňových přiznání (kontrolní hlášení, DPH, …apod.)
  • vedení menšího týmu účetních
  • tvorba statistik a příslušných reportů

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
  • praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
  • dobrá znalost českých účetních standardů
  • orientace v daňové problematice
  • schopnost vést menší tým účetních
  • analytické myšlení, samostatnost a flexibilita
  • uživatelská znalost MS OFFICE (dobrá znalost Excelu)

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • práce v přátelském kolektivu, silná podpora ze strany vedení
  • kvalitní mzdové ohodnocení + prémie
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (dotované stravování/stravenky, týden dovolené navíc, 13. plat, příspěvek na dopravu, příspěvek na životní/penzijní připojištění, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres VYŠKOV (dobrá poloha v blízkosti dálnice)

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Automotive, Kvalita, Procesní management

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

55.000,- až 70.000,-

Popis pozice

Zajímá Vás práce v oblasti řízení kvality a komunikujete v angličtině? Hledáme zkušeného a motivovaného inženýra procesní kvality, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám dosáhnout vysokých standardů kvality v našich výrobních procesech. Jsme výrobní společnost nacházející se v okrese Blansko, s velmi dobrou firemní kulturou a s možností dalšího profesního růstu. 

 

INŽENÝR PROCESNÍ KVALITY

Pracovní náplň:

  • zajištění a monitorování dodržování kvalitativních standardů ve výrobním procesu
  • analýza dat a vytváření zpráv o kvalitě výroby
  • identifikace možností zlepšení a implementace vhodných opatření
  • spolupráce s výrobním týmem na řešení problémů a odstranění vad
  • interní procesní audity a podpora při externích auditových procesech
  • sledování nových trendů a technologií v oblasti procesního zlepšování a kvality

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně technického směru)
  • praxe na obdobné pozici v oblasti procesního inženýrství a kvality
  • znalost norem kvality a nástrojů v automobilovém průmyslu (IATF 16949)
  • schopnost analyzovat data a prezentovat výsledky
  • komunikativní znalost angličtiny
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • zázemí silné a stabilní společnosti v oboru
  • moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv
  • kvalitní mzdové ohodnocení + motivační bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, 13.plat, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres BLANSKO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa