Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

Marketing, Obchod, prodej

Lokalita

Zlínský kraj

Popis pozice

Hledáte zajímavou profesní příležitost v oblasti firemního marketingu s možností velké volnosti při realizaci vlastních marketingových nápadů? Máte zkušenosti s tvorbou a implementací marketingových strategií? Pak by Vás mohla oslovit následují nabídka. Dobře zavedená výrobní společnost z okresu Uherské Hradiště hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

VEDOUCÍ MARKETINGOVÉHO ODDĚLENÍ

Pracovní náplň:

  • tvorba a realizace marketingové strategie společnosti
  • monitorování trhu a konkurence, analýza trendů a identifikace nových příležitostí
  • příprava a řízení online a offline marketingových aktivit
  • koordinace tvorby marketingových materiálů a zajištění konzistentní prezentace značky
  • zodpovědnost za naplňování marketingového plánu a rozpočtu
  • spolupráce v rámci menšího marketingového týmu i s ostatními odděleními
  • podpora obchodu a pobočkové sítě, komunikace s externími partnery

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v marketingové oblasti
  • schopnost tvorby a implementace komplexní marketingové strategie
  • dobré komunikační a organizační dovednosti, strategické uvažování
  • proaktivní a inovativní přístup, kreativní myšlení
  • schopnost řídit menší tým
  • uživatelské znalosti MS Office, řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • atraktivní práce v marketingové oblasti
  • zázemí stabilní a úspěšné společnosti v oboru
  • podpora nejvyššího vedení při realizaci vlastních návrhů a nápadů
  • přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní doba
  • kvalitní mzdové ohodnocení + bonusový systém
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (dotované stravování, týden dovolené navíc, příspěvky na penzijní a životní pojištění, …)
  • služební vůz i pro soukromé účely
  • firemní vzdělávání (včetně jazykových kurzů)
  • individuální vzdělávací plán
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: okres UHERSKÉ HRADIŠTĚ

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Ekonomika, finance

Lokalita

Brno

Plat

25.000 - 26.000 Kč

Popis pozice

Jste odpovědná/ý a samostatná/ý? Víte, že k „Má dáti“ patří i „Dal“? Baví Vás práce s čísly a nechybí Vám smysl pro detail? Pak je tato pracovní nabídka právě pro Vás!

Pro našeho klienta hledáme do sehraného týmu ekonomického oddělení zavedené obchodní firmy z Brna, která je špičkou ve svém oboru, týmovou hráčku/ týmového hráče na pozici:

FINANČNÍ ÚČETNÍ na zkrácený úvazek (30 hod./týdně)

skvělá příležitost také pro maminky po rodičovské dovolené

OBSAH PRÁCE:

  • evidence majetku
  • účtování, párování a kontrola přijatých a režijních faktur
  • účetní operace spojené s interními a zbožovými doklady
  • účtování pokladny a bankovních výpisů

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
  • praxi (2 roky) na podobné pozici
  • znalost podvojného účetnictví a souvisejících předpisů
  • znalost některého ERP systému
  • pasivní znalost angličtiny– alespoň písemně
  • smysl pro detail, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • ochotu a schopnost učit se novým věcem

NABÍZÍME:

  • zázemí zavedené a stabilní obchodní společnosti
  • dobré mzdové ohodnocení + prémie
  • pružnou pracovní dobu
  • moderní kanceláře a přátelské pracovní prostředí
  • pružnou pracovní dobu, kterou lze rozložit dle dohody
  • příspěvek na stravování
  • firemní akce
  • týden dovolené navíc
  • sick days

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na naše mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme

Informace o pozici



Obor

Obchod, prodej, Stavebnictví, Strojírenství

Lokalita

Praha

Popis pozice

Máte zkušenosti v obchodní činnosti a baví Vás komunikace s firemní klientelou? Chcete být součástí expandující, úspěšně a zároveň tradiční společnosti? Úspěšná výrobní a obchodní firma se silným postavením na trhu zaměřená na topná tělesa do interiérů hledá pracovníka na pozici:

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Pracovní náplň:

  • vedení obchodních jednání, získávání nových zákazníků (B2B business)
  • péče o stávající klientelu (cca 60 až 70% prac. náplně), rozšiřování stávajících zakázek
  • udržování dlouhodobých vztahů s klienty – developeři, projektanti, architekti, montážní firmy, koupelnová studia, velkoobchody…
  • příprava a uzavírání kontraktů, cenová a smluvní jednání
  • zodpovědnost za svěřený region (Praha a okolí), cestování za zákazníky
  • práce formou HOME OFFICE

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné obchodní pozici
  • proaktivní osobnost orientovaná na zákazníky
  • dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
  • uživatelské znalosti MS Office
  • řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti se silným postavením na trhu
  • důkladné proškolení v produktech, administrativní a technická podpora kolegů
  • slušné mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, mobil…)
  • služební vůz Škoda Octavia i k soukromým účelům
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • časová flexibilita, práce formou HOME OFFICE

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Ekonomika, finance, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Máte zkušenosti s finančními analýzami a dokážete komunikovat anglicky? Pak by Vás mohla zaujmout následující pracovní nabídka. Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

FINANČNÍ ANALYTIK

Pracovní náplň:

  • příprava finančních analýz, prognóz a reportů
  • analýza nákladů, výnosů a dalších finančních ukazatelů
  • sledování a vyhodnocování finančních výkazů
  • kooperace na tvorbě a aktualizaci finančních plánů a rozpočtů
  • příprava investičních kalkulací a ad hoc reportů
  • poskytování podpory při rozhodovacích procesech vedení společnosti
  • spolupráce s kolegy v rámci menšího oddělení finančního controllingu
  • možnost částečného HOME OFFICE (1 až 2 dny v týdnu)

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně se zaměřením na ekonomiku nebo podnikové finance)
  • praxe na obdobné pozici v oblasti financí nebo controllingu
  • dobrá znalost systému EXCEL, uživatelská znalost SQL
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • samostatnost, pečlivost, analytické myšlení
  • ochotu učit se nové věci

Nabízíme:

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • flexibilní pracovní doba (možnost pracovat částečně HOME OFFICE)
  • atraktivní mzdové ohodnocení (+ 13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (5 dnů dovolené navíc, příspěvek na dopravu, dotované stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění, telefon, notebook, systém Kafeterie…)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a kariérního růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • možný částečný HOME OFFICE (1 až 2 dny v týdnu)

Místo pracoviště: do 25 minut jízdy západním směrem od Brna

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Výroba a průmysl

Lokalita

Vyškovsko

Plat

45.000 - 50.000 Kč

Popis pozice

Jste samostatná osobnost, která je zvyklá převzít odpovědnost za svoje rozhodnutí? Vzniklé problémy vnímáte nikoliv jako překážku, ale spíše jako příležitost najít nové a lepší řešení? Naplňuje Vás vedení pracovního týmu za účelem dosahování plánovaných výsledků?

Rád/a byste uplatnil/a své znalosti a zkušenosti v moderním a čistém výrobním provozu v zavedené firmě, která je špičkou ve svém oboru? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka

Pro výrobní závod na Vyškovsku hledáme vhodného pracovníka na pozici:

SMĚNOVÝ MISTR/ MISTROVÁ

Náplň práce:

  • odpovědnost za fungující a výkonný menší  pracovní tým
  • účast při zajišťování výrobních kapacit a dostatečného počtu pracovníků na směně
  • operativní a efektivní řešení případných problémů, vedení, motivace a podpora pracovníků
  • odpovědnost za dosahování plánovaných výsledků v souladu s parametry výrobního procesu
  • práce ve dvojsměnném provozu, víkendy volné

Požadujeme:

  • zkušenosti s vedením lidí
  • uživatelskou znalost práce s PC
  • organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a rozhodnost
  • schopnost dorozumět se anglicky
  • flexibilitu, odolnost a chuť pouštět se do nových výzev a projektů

Nabízíme:

  • zázemí silné a zvedené mezinárodní společnosti
  • férové finanční ohodnocení + prémie
  • moderní, čisté a příjemné pracovní prostředí se vstřícnými kolegy
  • zajímavé zaměstnanecké benefity (školení a jazykové kurzy, závodní stravování, příspěvek na dopravu a volnočasové aktivity, slevy na firemní výrobky…)
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • firemní akce i pro rodinné příslušníky
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně nás kontaktujte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Lidské zdroje, personalistika, HR

Lokalita

Okres Vsetín (pomezí Zlínského, Moravskoslezského a Olomouckého kraje)

Popis pozice

Významný zahraniční dodavatel pro automobilový průmysl, perspektivní a stabilní  výrobní společnost působící v regionu Valašska (okres Vsetín) hledá do svého HR týmu nového kolegu/kolegyni na pozici HR Controllera.

Co bude Vaší náplní práce:

  • Zpracování HR reportů a statistik z dat v SAP
  • Zpracování plánu personálu a personálních nákladů
  • Příprava mzdových podkladů, měsíční uzávěrky
  • Ad hoc reporty pro management
  • Příprava výkazů pro ČSÚ, pro odbory
  • Mimo jiné se budete věnovat i správě agendy benefitů
  • HR poradenství vedoucím pracovníkům a managementu firmy
  • Aktivní účast na HR projektech

 Co by Vám nemělo chybět:

  • Praxe na stejné nebo obdobné pozici alespoň 2 roky, ideálně ve výrobní firmě
  • Min. SŠ vzdělání
  • Předchozí zkušenost se SAP
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Znalost MS Office, zejména prokazatelná pokročilá znalost Excelu
  • Orientace v pracovně-právní legislativě
  • Analytické schopnosti a logické uvažování, smysl pro detail
  • Komunikativní a prezentační dovednosti
  • Týmový duch, loajalita a důvěryhodnost

Co Vám rádi nabídneme:

  • 25 dní řádné dovolené + zdravotní volno
  • Zajímavé finanční ohodnocení a roční bonus
  • Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání (soft skills, jazykové, odborné)
  • Příspěvek na dopravu a stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvky k životním i pracovním výročím
  • Společné akce pro zaměstnance a řadu dalších benefitů

Pokud Vás naše nabídka oslovila, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na Vás.



Obor

Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

blízké okolí Brna

Plat

43.000 - 55.000 Kč

Popis pozice

Jste kreativní a hravý konstruktér a líbilo by se Vám podílet se na vývoji nových produktů v týmu pohodových a vstřícných kolegů? Je pro Vás důležité vidět smysluplnost a výsledky Vaší práce – produkty, které mají široké využití po celém světě?

Pro našeho klienta – dobře zavedenou zahraniční výrobní společnost nacházející se v blízkém okolí Brna hledáme nové posily do konstrukčního oddělení

VÝVOJOVÝ KONSTRUKTÉR  STROJAŘ s AJ

skvělá příležitost pro šikovného, akčního absolventa, který kreslil již při studiu

Pracovní náplň:

  • vývoj a kreativní návrhy konstrukcí dle požadavků zákazníků
  • tvorba výrobních postupů a technické dokumentace včetně jejich úprav
  • návrhy testovacích přípravků
  • provádění pevnostních analýz a výpočtů
  • komunikace v angličtině se zahraničními kolegy a zákazníky

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo designu
  • znalost konstruování v programu SolidWorks
  • nebát se komunikovat anglicky
  • schopnost pracovat v týmu a stanovit si priority
  • chuť a schopnost učit se nové věci

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti s přátelskou personální politikou
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • kvalitní zaškolení a různorodou a kreativní práci s dlouhodobou perspektivou
  • možnost profesního růstu – odborné vzdělávání
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • flexibilní pracovní dobu
  • příspěvek na volnočasové aktivity (Multisport)
  • firemní akce i pro rodinné příslušníky
  • dotované závodní stravování – bohatý výběr chutných jídel
  • týden dovolené navíc + sick days

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Automotive, Kvalita, Procesní management, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Láká Vás práce v oblasti procesního managementu v automobilovém průmyslu? Chcete se stát současní sehraného týmu? Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

PROCESNÍ INŽENÝR

Pracovní náplň:

  • inovace a optimalizace výrobních procesů v sérové výrobě (automotive)
  • příprava a včasné zajištění nových projektů
  • projektové řízení s využitím moderních nástrojů
  • odstraňování technických problémů ve výrobě
  • intenzivní spolupráce s dalšími procesními inženýry, s týmem kvality a výrobou

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe procesní inženýrství, strojírenství, elektro, …)
  • praxe na obdobné pozici v procesním managementu výhodou (vhodné i pro šikovné absolventy VŠ)
  • profesní zaměření na sériovou výrobu
  • alespoň teoretická znalost problematiky štíhlé výroby
  • alespoň pasivní úroveň angličtiny (psaní emailů)
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • zázemí silné a stabilní společnosti v oboru
  • moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv
  • kvalitní mzdové ohodnocení + motivační bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, 13. plat, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • práce vhodná i pro šikovné ABSOLVENTY VŠ

Místo pracoviště: okres BLANSKO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Automotive, Kvalita, Procesní management, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Zajímáte se o zlepšování procesů ve výrobní logistice? Jste zkušený procesní inženýr nebo naopak absolvent VŠ z oblasti logistiky nebo procesního inženýrství? Pak zde pro Vás máme zajímavou pracovní příležitost. Výrobní společnost nacházející se v okrese Blansko, s velmi dobrou firemní kulturou a s možností dalšího profesního růstu, obsazuje pozici:

PROCESNÍ INŽENÝR – INTERNÍ LOGISTIKA

Pracovní náplň:

  • analýza interních logistických a skladovacích procesů
  • identifikace oblastí pro zlepšení a následné vypracování návrhů inovací
  • zavádění změn s cílem zvýšit efektivitu a produktivitu
  • monitorování a vyhodnocování dopadů provedených změn
  • spolupráce s kolegy v rámci procesnímu týmu a s dalšími odděleními

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe se zaměřením na logistiku nebo procesní inženýrství)
  • praxe na obdobné pozici v procesním managementu
  • profesní zaměření na logistické a skladovací procesy
  • alespoň teoretická znalost problematiky štíhlé výroby
  • alespoň pasivní úroveň angličtiny (psaní emailů)
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • zázemí silné a stabilní společnosti v oboru
  • moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv
  • kvalitní mzdové ohodnocení + motivační bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, 13. a 14. plat, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres BLANSKO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Obchod, prodej, Strojírenství

Lokalita

Morava

Plat

50.000 - 80.000 Kč

Popis pozice

Máte zkušenosti s prodejem technických produktů? Baví Vás získávat nové zákazníky, budovat s nimi dlouhodobou a oboustranně prospěšnou spolupráci? V přímém zastoupení renomovaných světových výrobců technických produktů vysoké kvality máte k tomu tu nejlepší příležitost.

Pro našeho klienta – zavedenou obchodně-servisní společnost hledáme pro Moravy posilu na pozici:

AKTIVNÍ OBCHODNÍK – STROJAŘ

Pracovní náplň:

  • budování dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky
  • aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v daném regionu
  • rozvoj prodeje technických produktů a řešení
  • reprezentace firmy, účast na veletrzích
  • monitoring trhu a podpora klientů

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • praxi v prodeji strojírenských technologií nebo komodit, znalost montážních technologií velkou výhodou
  • samostatnou, proklientsky zaměřenou osobnost
  • výborné komunikační schopnosti, obchodního ducha a spolehlivost
  • časovou flexibilitu, ochotu cestovat a pracovat v terénu 4 dny v týdnu
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • samostatnou práci formou home office u zavedené a slušné firmy
  • velmi zajímavé mzdové ohodnocení
  • téměř rodinná firemní kultura a vstřícný přístup ze strany nadřízených
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • služební vůz i k soukromým účelům
  • týden dovolené navíc
  • práce formou home office

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM nebo volejte na mobilní číslo: 775 427 953.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa