Slide

Are you looking for employees? We will ensure a selection and recruitment of employees for all levels and positions

Slide

We are experienced.
We have been on the market since 2009

Slide

We value personal relations with our clients

Slide

We will find employees for small or large companies. We specialise in traditional manufacturing industries as well as modern technological fields

Slide

We operate in the South Moravian Region, however, we are able to find employees for you in Aš too

IHRC

Are you looking for employees?

We are offering you our full personnel services.
Find out more, or contact us right away.

Are you looking for a job?

See our list of vacancies

Current job offers


Obor

Administrativa, Logistika, Nákup, Obchod, prodej

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

40.000,- až 55.000,-

Popis pozice

Chcete být oporou svého kolegy – obchodního zástupce s technickými produkty? Baví Vás komunikace se zákazníky? Aktuálně rozšiřujeme náš tým o novou posilu na pozici:

OBCHODNĚ TECHNICKÝ REFERENT – SLOVENŠTINA

vhodné i pro šikovné absolventy technických oborů

Pracovní náplň:

  • úzká spolupráce s obchodním zástupcem při řešení obchodních případů
  • komunikace se slovensky mluvícími zákazníky a podpora při hledání technických řešení – strojírenské komponenty
  • zajištění dodávek materiálu a náhradních dílů
  • písemná a telefonická komunikace se zahraničními dodavateli
  • zpracování objednávek v informačním systému

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo praxe na obdobné pozici s technickými produkty
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, zaměření na potřeby zákazníků
  • plynulá znalost SLOVENŠTINY slovem i písmem
  • uživatelská znalost MS OFFICE
  • řidičský průkaz sk.B, ochota k občasnému cestování

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti v oboru se stabilním postavením na trhu
  • příjemné pracovní prostředí
  • kvalitní mzdové ohodnocení, 13. mzda
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, plně hrazené stravenky, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • vhodné i pro šikovné ABSOLVENTY technických oborů

* místo pracoviště: cca 15 km západně od Brna

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Elektrotechnika

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

40.000,- až 60.000,-

Popis pozice

Máte elektro vzdělání a zajímáte se o projekční práci? Dobře zavedená projektová kancelář nabízející široké spektrum profesionálních služeb v oblasti DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY hledá do svého brněnského týmu novou posilu na pozici:

PROJEKTANT ELEKTRO – junior nebo senior

Pracovní náplň:

  • projekční práce zaměřená na dopravní infrastrukturu – silová a sdělovací vedení, veřejná osvětlení, …atd.
  • komunikace se zadavateli ohledně technických řešení
  • tvorba příslušných technických zpráv
  • kooperace s dalšími členy projektového týmu

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání elektrotechnického směru  – silnoproudá elektrotechnika, energetika nebo telekomunikační systémy
  • praxe v elektro projekci
  • znalost práce v některém z používaných elektro CAD systémů
  • vyhláška 50/1978 Sb., minimálně §6 (nově dle NV 194/2022 Sb.)
  • alespoň znalost angličtiny (čtení technické dokumentace)
  • ochota k občasnému cestování, uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • účast na zajímavých projektech
  • zázemí zavedené společnosti v oboru
  • pružná pracovní doba, možnost občasného Home Office
  • spolupráce v rámci sehraného projekčního týmu
  • kvalitní mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, Sick days, příspěvek na penzijní pojištění,  …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • možnost ZKRÁCENÉHO ÚVAZKU (70 až 80% – cca 6 hodin denně)

Místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.



Obor

Vrcholový management, Výroba a průmysl

Lokalita

blízké okolí Brna

Plat

60.000 - 70.000 Kč

Popis pozice

Jste zkušený vedoucí výroby a naplňuje Vás vedení a podpora pracovního týmu za účelem dosahování plánovaných výsledků? Máte analytické myšlení a systematický přístup k řešení úkolů a nečiní Vám potíže obhájit své stanovisko i v angličtině?

Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka v blízkém okolí Brna

VEDOUCÍ VÝROBY s AJ

Pracovní náplň:

  • plánování a řízení výroby dle plánovaných obratů
  • vedení menšího pracovního týmu ve vysoce automatizovaném provozu
  • odpovědnost za dosahování plánovaných cílů a dodržování opatření v oblasti kvality, produktivity, norem ISO a BOZP
  • implementace investiční záměrů do výroby
  • kontrola výrobních nákladů a jejich optimalizace
  • analýzy, reporting, práce v Excelu

Požadujeme:

  • VŠ technického zaměření nebo SŠ s relevantní praxí na obdobné pozici ve výrobní firmě
  • zkušenost s vedením pracovního týmu
  • komunikativní znalost AJ
  • otevřená komunikativní osobnost s analytickým myšlením
  • rozhodnost, technické myšlení

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a prosperující zahraniční výrobní společnosti
  • odpovídající mzdové ohodnocení – roční odměny
  • smysluplnou a různorodou práci ve fungujícím kolektivu vstřícných kolegů
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • závodní stravování

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobil : 775 427 953.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.



Obor

Logistika, Nákup, Výroba a průmysl

Lokalita

Moravskoslezský kraj

Plat

40.000,- až 50.000,-

Popis pozice

Máte zkušenosti v oblasti nákupu a jste zvyklý/á komunikovat v angličtině? Zahraniční výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

NÁKUPČÍ s AJ – NEPŘÍMÝ MATERIÁL A SLUŽBY

Pracovní náplň:

  • zajištění nákupu nepřímého materiálu a služeb – energie, oprava a servis strojů, stravovací služby, kancelářské potřeby, …atd.
  • hodnocení dodavatelů, hledání úspor, optimalizace nákupních procesů
  • zpracování objednávek, kontrola dodávek, práce v SAP
  • spolupráce s dalšími odděleními uvnitř společnosti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
  • aktivní znalost AJ podmínkou (denní komunikace slovem i písmem)
  • dobré komunikační dovednosti
  • samostatnost, analytické a organizační schopnosti
  • znalost MS Office, znalost SAP – velkou výhodou

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • práce v přátelském kolektivu
  • kvalitní mzdové ohodnocení (bonusy + 13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravu, příspěvky na životní pojištění, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres Nový Jičín

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Automotive, Procesní management, Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

Moravskoslezský kraj

Plat

45.000,- až 55.000,-

Popis pozice

Láká Vás práce v oblasti procesního managementu v automobilovém průmyslu? Domluvíte se anglicky? Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici:

PROCESNÍ INŽENÝR

Pracovní náplň:

  • inovace a optimalizace výrobních procesů
  • příprava a včasné zajištění nových projektů
  • projektové řízení s využitím nástrojů FMEA, APQP, …atd.
  • odstraňování technických problémů ve výrobě
  • intenzivní spolupráce s dalšími procesními inženýry v rámci procesnímu týmu

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v procesním managementu
  • znalost štíhlé výroby a prostředí v automobilovém průmyslu
  • komunikativní úroveň ANGLIČTINY (využití při auditech)
  • uživatelská znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • zázemí zavedené a stabilní společnosti v oboru
  • práce v přátelském kolektivu
  • kvalitní mzdové ohodnocení (bonusy + 13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravu, příspěvky na životní pojištění, …)
  • firemní vzdělávání, jazykové kurzy
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres Nový Jičín

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Automotive, Kvalita, Strojírenství, Výroba a průmysl

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

60.000,- až 80.000,-

Popis pozice

Máte praxi v oblasti automotive na pozici inženýra kvality?

Chcete při práci využívat německý jazyk a cítíte se dobře v Německu? Je pro Vás atraktivní práce v zahraničí s rezidenčním pobytem během pracovního týdne a s možností návratu na víkend domů?

INŽENÝR ZÁKAZNICKÉ KVALITY – ON-SITE NĚMĚCKO – až 80.000,- Kč

ubytování zajišťuje a hradí zaměstnavatel

 

Pracovní náplň:

  • řízení zákaznických reklamací
  • zpracování zpráv o nápravných a preventivních opatřeních
  • aktivní účast na procesní APQP, FMEA, PPAP
  • sledování spokojenosti zákazníka
  • spolupráce s mateřským závodem v ČR

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • komunikativní znalost NJ
  • praxe v oblasti kvality – ideálně v automotive
  • znalost metod kvality – ISO 9001, 14001, IATF 16946
  • znalost řízení managementu rizik FMEA, PPAP, APQP
  • analytické a rozhodovací schopnosti

Nabízíme:

  • zázemí silné a stabilní společnosti v oboru
  • práce na zajímavém projektu v zahraničí
  • kvalitní mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, 13. a 14. plat, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu

Místo pracoviště: NĚMECKO – Dolní Bavorsko

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Lidské zdroje, personalistika, HR, Výroba a průmysl

Lokalita

Vyškovsko

Plat

50.000 - 60.000 Kč

Popis pozice

Baví Vás různorodá práce v oblasti firemní personalistiky? Jste samostatný/á a naplňuje Vás práce s lidmi? Vzniklé problémy vnímáte nikoliv jako překážku, ale spíše jako příležitost najít nové a lepší řešení?

Pak je tato pracovní nabídka právě pro Vás!

Pro našeho klienta – zahraniční výrobní firmu na Vyškovsku (20 min. autem z Brna), pro kterou je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců, hledáme vhodného pracovníka / pracovnici na pozici

PERSONALISTA / NÁBORÁŘ s AJ nebo NJ

šance i pro šikovného recruitera / šikovnou recruiterku z personální agentury s ambicí posunout se do firemní personalistiky

Pracovní náplň:

  • kompletní organizace náborového procesu
  • spolupráce na HR marketingu a HR strategii s vedením společnosti
  • realizace výběru zaměstnanců
  • vedení personální agendy, podpora zaměstnanců
  • pracovněprávní legislativa spojená se vznikem, trváním a ukončením pracovního poměru
  • komunikace s ostatními odděleními napříč výrobou a s dotčenými úřady státní správy

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenost na obdobné pozici ve výrobní společnosti nebo v agentuře se specializací na výrobní firmy
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • pozitivní přístup k lidem i k práci personalisty
  • chuť řešit nové úkoly, dynamickou osobnost
  • schopnost komunikovat anglicky nebo německy
  • aktivní znalost MS Office a ŘP sk. B s praxí

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a stále se rozvíjející nadnárodní společnosti
  • odpovídající mzdové ohodnocení + 13.plat
  • firemní vzdělávání a možnost profesního růstu
  • prostor pro iniciativu a zlepšování
  • stabilní přátelský kolektiv a podporu ze strany vstřícných nadřízených
  • příspěvek na dojíždění
  • dotované firemní stravování – bohatý výběr čerstvých jídel
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme



Obor

Ekonomika, finance

Lokalita

Vyškovsko

Plat

35.000 - 45.000 Kč

Popis pozice

Jste odpovědná/ý a samostatná/ý? Baví Vás práce s čísly, nechybí Vám smysl pro detail a máte rád/a lidi? Pak hledáme právě Vás!

Pro našeho klienta, zahraniční výrobní závod na Vyškovsku a v rozumném dojezdu z Brna, hledáme týmovou hráčku/ týmového hráče na pozici

MZDOVÁ/Ý  ÚČETNÍ  junior/ka

zajímavá příležitost i pro šikovného absolventa/absolventku ekonomiky se zájmem o oblast personalistiky a mezd

Náplň práce:

  • vedení mzdové agendy pro zaměstnance větší firmy
  • příprava podkladů pro pojišťovny, státní instituce a další
  • kontrola správnosti zaúčtování
  • zpracovávání příslušných potvrzení, výkazů a reportů
  • reporting, práce se mzdovým SW

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • praxi na obdobné pozici (ve výrobní společnosti – velkou výhodou)
  • znalost mzdových a souvisejících předpisů
  • orientaci v pracovně – právní legislativě
  • smysl pro detail, odpovědnost a pozitivně naladěnou osobnost
  • ŘP sk B s praxí

Nabízíme:

  • stabilní pracovní místo v zázemí prosperující zahraniční společnosti
  • kvalitní mzdové ohodnocení + 13.plat
  • možnost odborného a osobního rozvoje v přátelském a vstřícném pracovním kolektivu
  • moderní a čisté pracovní prostředí
  • stravenky, penzijní připojištění, jazykové kurzy, příspěvek na dopravu a na volnočasové aktivity
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.

 



Obor

Administrativa, Ekonomika, finance, Nákup, Strojírenství

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

40.000,- až 42.000,-

Popis pozice

Jste analytik, kterého baví práce s čísly a současně rád komunikujete? Orientujete se v technických výkresech? Pokud ano, mohla by Vás oslovit tato pracovní nabídka. Úspěšná mezinárodní strojírenská firma hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici:

TECHNIK – KALKULANT

Pracovní náplň:

  • tvorba cenových kalkulací u nových produktů
  • zpracování poptávkových řízení, komunikace s dodavateli
  • vyhodnocení cenových nabídek dodavatelů
  • práce s podnikovým informačním systémem (ERP)
  • spolupráce s kolegy z projektového a nákupního oddělení

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v oblasti tvorby cenových kalkulací nebo v nákupu
  • schopnost čtení strojírenské výkresové dokumentace
  • dobré analytické a komunikační schopnosti, týmový duch
  • aktivní znalost ANGLIČTINY pro komunikaci se zahradními dodavateli
  • uživatelská znalost MS OFFICE a některého z podnikových informačních systémů

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti v oboru, přátelský kolektiv
  • pružná pracovní doba, možnost částečného Home Office
  • kvalitní mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, sick days, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

* místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.



Obor

Administrativa, Customer service

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

35.000,- až 37.000,-

Popis pozice

Láká Vás práce na 100% HOME OFFICE, která by Vám ušetřila spoustu času i finančních nákladů spojených s cestováním do zaměstnání? Dokážete komunikovat se zahraničními zákazníky v AJ a k tomu Vás dokáže naplňovat práce na PC? Mezinárodní výrobní společnost s pevným postavením na trhu hledá do svého týmu novou kolegyni nebo kolegu na pozici: 
 

 

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PROJEKTŮ

Náplň práce:

  • administrativní podpora projektového týmu
  • zpracovávání zakázek v informačním systému
  • spolupráce s ostatními odděleními (finance, nákup, výroba)
  • komunikace se zahraničními zákazníky v AJ (převážně emailem a telefonicky)
  • práce je vykonávána formou 100% HOME OFFICE

Požadavky:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici
  • komunikativní znalost ANGLICKÉHO JAZYKA
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, proklientský přístup
  • ochota učit se novým věcem
  • uživatelská znalost MS Office

Nabízíme:

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • flexibilní pracovní doba (práce na 100% HOME OFFICE)
  • kvalitní mzdové ohodnocení (13.plat)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (5 dnů dovolené navíc, dotované stravování, …)
  • důkladné zaškolení a propracovaný rozvojový plán dalšího růstu
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Our satisfied,
long-term clients

Where to find us

IHRC mapa